nieuwe HD in de computer stoppen

• Onderwerp starter Onderwerp starter ekain
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vertel nu eerst duidelijk wat je in de pc hebt zitten en hoe die harddisken heten en welke het probleem geeft. (C: E: o.i.d.)
De harddisk die je eerder opgaf is er één van het SATA type, die kan ook niet zomaar in een PIII gezeten hebben, weet je dus zeker dat het gegeven typenummer klopt?

Vertel nu eerst duidelijk wat je in de pc hebt zitten en hoe die harddisken heten en welke het probleem geeft. (C: E: o.i.d.)
De harddisk die je eerder opgaf is er één van het SATA type, die kan ook niet zomaar in een PIII gezeten hebben, weet je dus zeker dat het gegeven typenummer klopt?

Ik weet niet hoe geheugen heet die op de pc zit en ik heb ook geen typenr gegeven die reactie is niet mij geweest.
Hoe kan ik zien wat voor type het is en de typenr.?

@ black beauty.

Het is niet gebruikelijk een vraag in iemand anders zijn/haar vraag te stellen. Het is dan ook beter om zelf even een thread te openen over je probleem.

@ ekain.

Voor dit soort situaties kun je beter even de Meld misbruik in dit bericht knop gebruiken in dit bericht.

@ black beauty.

Het is niet gebruikelijk een vraag in iemand anders zijn/haar vraag te stellen. Het is dan ook beter om zelf even een thread te openen over je probleem.

@ ekain.

Voor dit soort situaties kun je beter even de Meld misbruik in dit bericht knop gebruiken in dit bericht.

O sorry wist dit niet ik zag dat het over hetzelfde probleem ging dus dacht ik 2 vliegen in een klap .
Ekain sorry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan