nieuwe HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

eugdeman

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2002
wie o wie kan mij helpen? Ik heb een compaq pentium 3. Deze pc is er mee gestopt later bleek dat de harde schijf het niet meer deed. Dit weet ik omdat ik er een andere (gebruikte schijf) in had gedaan en toen deed hij het wel. Ik kocht dus een nieuwe HD 40 GB. en nu zegt hij dat er geen harde schijf inzit. De kabeltjes zijn aangesloten. ¿¿ Ook het oude dos 6.2 kan ik er niet op zetten want hij zegt dan ook dat er geen schijf inzit.

iets verkeerd aangesloten ?

ik weet nog wel een manier maar ik weet niet zeker of die bij harde schijven werkt:confused:

Probleem is dat als ik hem met een opstart disk van 98 opstart en dan naar fdisk wil gaan dan lukt dat ook niet. hij ziet gewoon die schijf op de èèn of andere manier niet. En patrities moet ik volgens mij toch maken via dos?? en ook die kan ik niet installen.

staan de jumpers goed ingesteld
staan in bios de hd op auto

Ga eens in je bios en kijk daar of de harde schijf herkend wordt. Zet in je bios HD detectie op auto.

nou heren en/of dames ik kan jullie melden dat de jumper verkeerd stond. Heel goeie tip Ibiza. bedankt voor alle reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan