Nieuwe HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harry Snor

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
1 mrt 2004
Berichten
12.410
Hallo !
M'n Hd (Maxtor, 40 Gig) is de geest aan het geven. Ik krijg opeens allerlei vreemde problemen. Gecontroleerd met Powermax 4.21 en ik word aangeraden de schijf snel te vervangen. Op deze schijf staat o.a. mijn OS.
Als ik met Ghost een image maak naar een andere computer in mijn netwerk, hoe moet ik dan handelen om allle gegevens weer terug te zetten op de nieuwe C-schijf ? (Maxtor 200 Gig) ? Of gaat dat niet via een netwerkverbinding ?
Vast bedankt voor jullie hulp,
Harry.
 
je zou hier eens kunnen kijkenbij het kopje:
Een backup over een netwerk maken.
 
Hallo Ron,
Bedankt voor de tip. Het lijkt me nog niet zo eenvoudig allemaal, maar ik ga er a.s. weekend mee aan de slag. Laat jullie maandag weten of het een beetje gelukt is.
Greetz,
Harry.
 
Geplaatst door Harry Snor
Hallo !
M'n Hd (Maxtor, 40 Gig) is de geest aan het geven. Ik krijg opeens allerlei vreemde problemen. Gecontroleerd met Powermax 4.21 en ik word aangeraden de schijf snel te vervangen. Op deze schijf staat o.a. mijn OS.
Als ik met Ghost een image maak naar een andere computer in mijn netwerk, hoe moet ik dan handelen om allle gegevens weer terug te zetten op de nieuwe C-schijf ? (Maxtor 200 Gig) ? Of gaat dat niet via een netwerkverbinding ?
Vast bedankt voor jullie hulp,
Harry.

Maxblast3 downloaden van de Maxtorwebsite, daarmee kun je je nieuwe harde schijf opnieuw indelen en formateren en je systeem + alle bestanden van je oude schijf overzetten naar je nieuwe schijf.

Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan