Nieuwe HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Houtworm

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2002
Berichten
113
Beste mensen,

Ik heb een nieuwe HD gekocht met een grote van 200GB, die heb ik in me PC gezet doormiddel van een ATA Controller omdat ik al 2 andere HD's erin heb zitten + Brander/CD-Rom.
Ik draai Windows Xp SP2 en met Partition Magic ziet die de HD maar als 130GB, is er iets wat ik moet doen om de volle 200 GB te kunnen krijgen?
Ik weet dat je natuurlijk geen volle 200GB kan krijgen maar zo'n 190GB ofzo , maar nu zit k er dus op 130GB en da's te groot verschil vind ik :)

Grtz Houtworm
 
Laatst bewerkt:
Haal bij de fabrikant van je Harddisk daar een tool op om overweg te kunnen met grotere schijven.
 
Mja heb een ASUS A7N8X en een Maxtor HD , daar kan je wel tools halen en die zet ik dan op diskette maar doet die niks mee als ik opstart dus werkt niet.
 
Mja wat kan ik met dat bericht?
Ik zit nog steeds te *****n ermee, heb "big_drive_enabler" geprobeerd en daarin word gezegt dat als ik de pc overnieuw opstart dat ik dan de volle grote heb van de schijf...niet dus.
Ik heb met een ander programma'tje van Maxtor op diskette gezet, maar daarin zegt die dat die niet in DOS kan opstarten dus heb ik ook niks aan.
Verder lukt het me niet om dat BIOS up te graden want is allemaal nogal vaag, heb er 2 geprobeerd alleen geven beide error.
Dus ik heb echt geen flauw idee wat ik moet doen.
Overigens is de ATA Controller wel gewoon geinstaleerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan