Nieuwe HDD problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raash007

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2012
Beste,

Ik heb onlangs een nieuwe harde schijf aangekocht voor een Acer aspire 5336, deze harde schijf eentje van Western Digital model nr : wd2500BEVT - 00A23T0.
Deze schijf gemonteerd in de laptop, en windows 7 setup laten runnen. Mijn probleem is dat deze schijf weeral niet lijkt te werken, wanneer windows 7 setup opent blijft deze continue lopen op 'setup starten' en het lampje van de HDD blijft heel de tijd hetzelfde doen, flikkert om de 5seconden. Is deze schijf ook kapot of doe ik iets verkeerd?

alvast bedankt.

het bericht 'setup starten' heeft helemaal niets met de hdd te maken, je installeert van een dvd neem ik aan?

Inderdaad, van een dvd.. kan anders eens via usb proberen. Ik heb eerder de indruk dat deze hdd gewoon de oude kapotte hdd is. Deze lijkt niet te werken

Al denk ik niet dat daar het probleem zit want heb al meermaals windows 7 kunnen installeren via deze dvd.

Vind het enorm bizar dat de HDD niet reageert, hij flikkert éénmaal om de 5seconden voor de rest doet hij niets. heb één keer de setup opengekregen, dan kwam erop dat hij een partitie moest aanmaken om daarop windows te installeren, wat hij ook deed en van zodra ik op volgende duwde kwam bleef hij een half uur op 0% staan bij 'windows onderdelen installeren' en dan kwam er een foutmelding

Wat was de foutmelding precies?
Werkt de installatie dvd in een andere pc beter? en wat is de staat van deze dvd, is deze bekrast?

de staat van de dvd is zo goed als nieuw, geen krassen... de dvd werkte voorheen perfect tot zelfs de dag voordien nog. De foutcode heb ik niet opgeschreven wat vrij dom van me was. Nadien laadde hij de setup niet meer en bleef hij uren hangen bij 'setup starten'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan