Nieuwe Hotmail en reclame

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carina1

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2001
Berichten
640
Hallo, ik heb even een vraagje, sinds ik de nieuwe outlook.com heb (voorheen Hotmail) komt er steeds onder aan het scherm allelei info naar boven die ik dan steeds moet weg klikken of moet toestaan wat ik niet wil. Zo ook aan de rechterkant staat heel veel reclame tekst. Nu is mijn vraag is hier een oplossing voor om dat voorgoed weg te krijgen?
en zo ja zou u mijn dan uit kunnen leggen hoe ik dit het beste kan doen?

alvast allemaal erg bedankt
gr Carina
 
Meestal 95 % google (geen chrome) en soms zoals nu firefox.
dat bedoel je toch hoop ik.

ik heb er windows 7 op zitten
 
Google en dan geen chrome? Browser is waarmee je sites opzoekt denk aan (Firefox, Google Chrome, Internet explorer). Krijg je reclame als je bijv. met je muis op een woord staat?
 
Nou je hebt gewone google en je hebt google chrome, ik heb de gewone google die vind ik prettiger
 
Nou is mijn vraag nog niet beantwoord. Welke browser gebruik je normale Google is geen browser. Google Chrome, Internet epxlorer, Mozilla Firefox.
 
als dat geen browser is gebruik ik op dit moment IE, sorry voor mijn gemuts
 
W4RH34D is gestopt met antwoorden, heeft iemand anders een idee hoe ik de info onder aan de nieuwe hotmailsite weg kan doen of uit kan zetten.
alle reacties zijn welkom

en W4RH34D bedank tot zo ver voor je reacties:thumb:
 
Mocht je google chrome hebben installeer dan even dit Klik
Hiermee wordt automatisch de reclame weggehaald (deze link is alleen voor Google Chrome)
Mijn excuus voor het lange wachten met een reactie.
 
Dank je wel W4RH34D, ik heb precies gedaan wat jij hebt opgeschreven hierboven, maar toch blijf ik in de nieuwe hotmail een balk houden die steeds aan de onderkant omhoog komt met allerlei vragen over koppel nu.....
 
Kijk eens bij instellingen en dan extensies van chrome wat staat hierbij ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan