nieuwe HP laptop speakers kraken bij elke klik

Status
Niet open voor verdere reacties.

alice1985

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Berichten
5
Hoi,

Deze week heb ik deze laptop aangeschaft bij Media Markt. Maar volgens mij doen de speakers het niet zo goed. Het geluid klinkt prima. Maar is het normaal dat elke keer als je iets aanklikt in internet explorer, als er een pagina geladen (zichtbaar) is in internet explorer, de usb-stick er uit haalt, enz. je een zacht gekraak hoort van de speakers? Dit is zowel als het geluid op mute staat als wanneer dit niet zo is. Wat kan ik hier aan doen?
 
Download anders eens de nieuwste drivers van de hp site ;) Heeft bij mijn acer wel geholpen!
 
oke thanks!! Sorry ik heb niet zo heel veel verstand van computers, wat voor driver moet ik zoeken? 'driver speakers' ofzo?
 
Ja, ligt eraan welke geluidskaart jij hebt. Geef even het type (naam) van je pc of download even PcWizard en dan zoek ik even voor je de juiste driver
 
wat lief! was iedereen maar zo behulpzaam.

Het is een HP Pavilion d6 1010ed
 
thanks!! maar is nog steeds hetzelfde.. :( heb je misschien nog suggesties?
 
Open taakbeheer eens en kijk op de momenten dat hij kraakt wat het processorgebruik is..
 
Hoi Alice,

Ik heb sinds eergisteren een hp pavilion (ook van de Mediamarkt) en had hetzelfde probleem, ik kon buiten de explorer om ook plopjes zelf maken door het geluid te muten via de tiptoets en daarna op de 'play' toets te drukken.
Vanmiddag een uur met HP aan de telefoon gezeten gaf de volgende oplossing:

nieuwe versie van de bios geïnstalleerd, hierna windows opnieuw geïnstalleerd en als laatste de nieuwe audiodrivers weer geïnstalleerd.

Resultaat: geen plopjes meer.

Bovenstaande handelingen kan je het beste via de helpdesk van HP doorlopen wanneer je niet zoveel verstand hebt van computers, zij helpen je stap voor stap, nr 0900-2020165
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan