Nieuwe humor site

Status
Niet open voor verdere reacties.

BJC2007

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2007
Hallo,

Om deze site te checken moet je wel eerst lid zijn;

KNIP

Het is de bedoeling dat leden hun gegimpte plaatjes aan elkaar uit wisselen.

Zie zelf maar wat er van gemaakt wordt.

Mvg,

BJC2007

Het probleem is dat IEX niet werkt bij het inloggen vanwege de dot.tk url. Neem hiervoor Firefox.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je eerst Firefox moet installeren en vervolgens nog moet registreren en inloggen dan denk ik niet dat er veel response komt! Ik haak af!

Wat denk je van eerst internet aansluiten, betalen en daarna zelf een site maken die een beetje leuk is? Maar om niet de strijd te verliezen tegen problemen veroorzakende mensen denk ik dat je toch ergens moet mee beginnen, maar afhaken kan altijd. Om maar niet te beginnen aan gegimpte plaatjes vooral!

Laatst bewerkt:
Een site maken die niet werkt met IEX is praktisch hetzelfde als geen site maken. De wereldmeerderheid heeft IEX.

Een site "moet" op z'n minst werken met IEX, Firefox, Safari. Kortom zorg dat het W3C compliant is. Dan doet-ie het overal op. Als ik niet kan inloggen door een "verkeerde" browser, dan vraag ik me af hoe veilig mijn gegevens zijn.

Overigens is Drupal geen site waar je lid van kunt worden. Drupal is een content management system (CMS) waarmee je je site hebt gemaakt. Je kunt wél lid worden van de community van Drupal.

By the way. Rijden zonder helm is dom van jou...niet van de politie die jou terecht aanhoud.

Misschien is een content management systeem inderdaad niets voor deze site. Ik dacht meer aan een community, wat ik overigens ergens gelezen had.

Rijden in de bebouwdekom zonder helm is volgens mij voor eigenverantwoording, als je daarmee probeerd te schertsen dan is je gevoel voor eigenveiligheid zeker heel labiel.

Misschien is het wel heel moeilijk om gelijkwaardig te discussieren met anderen, wat meestal zo is, ik werk tenslotte niet onzettend hard om een ander het er een beetje slap af te zien gaan doen.

Sorry, maar als je niet tegen kritiek kunt, dan kun je nog zo hard werken, maar dan leer je niets. "Ergens gelezen" is geen voorbereiding voor goed werk. Weten waar je het gelezen hebt en het terug kunnen vinden. Da's belangrijk.

Wil je een succesvolle site neem dan het volgende ter harte;

Je site trekt alleen bezoekers als;
  • Het geschikt is voor elke browser
  • Het géén werkelijke onzin bevat; opscheppen over rijden zonder helm is werkelijke onzin
  • De aanwezige reclame op zijn minst enige relevantie met het onderwerp bevat, dus neem voor nog geen tientje een echt .nl domein en zorg dat de reclame inkomsten voor jou zijn en niet voor dot.tk
  • Het ook de afbeeldingen vrij aan het publiek toont. Het eventueel te geven commentaar laat je exclusief voor de geregistreerden.
Leren omgaan met een CMS systeem als Drupal of welke andere dan ook, scheelt je veel werk. Juist met CMS systemen zijn heel goede community sites te maken.

Neem kritiek ter harte. Kijk naar de inhoud. Niet naar de toon.

Link uit startpost verwijderd.
Als je eerst lid moet worden om je site te checken voor commentaar, valt dit onder de noemer "leden werving".
En daar doen we niet aan.

Maak voor helpmij een test-account aan, en plaats de inlog gegevens in je bericht.
Komt er een link terug, en geen test-account, dan gaat dit topic op slot.

Ik denk toch dat de toon te veel lijkt op ondoorgrondelijke kritiek uiten terwijl de moeite om het te begrijpen me eigenlijk te ver gaat. Mensen bouwen echt geen relaties op met mensen die eigenlijk niet willen snappen. En wat het te maken heeft met leden werven en mijn inlog gegevens posten, dan ben je volgens mij een *******tje.

Ik wilde de titel eigenlijk veranderen in; Enthousiastelingen gezocht!

Laatst bewerkt:
En wat het te maken heeft met leden werven en mijn inlog gegevens posten, dan ben je volgens mij een *******tje.
Ik heb het niet over jou inlog gegevens posten.
Ik heb het erover dat je voor de doelgroep enthousiaste helpmij testers een tijdelijk test account aanmaakt.
En die inloggegevens hier post.
Niemand gaat lid worden om jou site te testen.

En als je een vent bent, dan typ je voluit wat er onder die sterretjes staat.;)

Omdat ik ervan afzie met de content bezig te houden heb ik de site weer ofline gehaald.
Ik kon bovendien geen mails verzenden door een bug in de site. Daarnaast heb ik een stroeve ervaring sites te promoten.

Mvg,

BJC2007

onderscheid in kwaliteit is iets dat je moet toegeven

Dit alles is al humor genoeg......lol:thumb:
Daar heb je geen (nieuwe) site voor nodig.
Volgende keer gewoon via de Members Chat......lachen wordt dat:thumb:

Grtz.

hahahaha....onderscheid in wat?:D Kan iemand dit topic sluiten anders blijf ik erin:D:D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan