Nieuwe instal.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker220

Banned
Lid geworden
19 jan 2002
Ik wil een nieuwe instal XP pro doen maar heb een vraag:
-pakt windows de drivers mee van netwerkkaart en videokaart?
Of moet ik dit aangevenen zo ja waar kan dit?

graag jullie hulp aub?

Hoi,

Nee die zal je net zoals je moederbord driver en audio driver opnieuw moeten installeren heb je geen cd-rom bij je moederbord gekregen anders moet je op de site van je moederbord de drivers downloaden t.b.v van moederbord, en van de site van je videokaart de driver hiervoor.
Dus eerst schone instalatie doen en dan de rest van de drivers maar mag ik vragen waarom je dit wil doen.
Modag

Laatst bewerkt:
windows xp pakt meestal wel de 'vaste' netwerkkaart mee.. en videokaart drivers kan je later downloaden. Zorg wel dat je internet hebt! Dus als je op safe wilt spelen zoek je even de drivers van je netwerkkaart. Ik weet niet of je IDE of SATA-schijf hebt.. als je sata hebt moet je daar ook drivers voor hebben om xp uberhaupt te kunnen installeren!

Hoi,

Nee die zal je net zoals je moederbord driver en audio driver opnieuw moeten installeren heb je geen cd-rom bij je moederbord gekregen anders moet je op de site van je moederbord de drivers downloaden t.b.v van moederbord, en van de site van je videokaart de driver hiervoor.
Dus eerst schone instalatie doen en dan de rest van de drivers maar mag ik vragen waarom je dit wil doen.
Modag

Omdat als ik de update's wil ophaen dit weer niet kan omdat er dan iets is met de taal die er nu op zit en de update taal die hij niet pakt. :shocked:

Hoi,

Oke , als je belangrijke dokumenten er op hebt staan die je wilt bewaren dan zou ik die wel eerst ergens anders op opslaan.
En misschien heb je hier nog wat aan.

Modag

Hoi,

Oke , als je belangrijke dokumenten er op hebt staan die je wilt bewaren dan zou ik die wel eerst ergens anders op opslaan.
En misschien heb je hier nog wat aan.

Modag

Kan ik niet gewoon vanaf het huidige systeem herstellen?

Hoi,

Ja dat kan ook je zou het eerst via systeem herstel kunnen proberen terug gaan naar een bepaalde datum toen de pc nog wel goed functioneerde, en anders moet je met xp cd-rom opstarten en dan zo voor systeem herstel kiezen maar als je dat doet moet je volgens mij opnieuw activeren maar ben daar niet helemaal zeker van.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan