Nieuwe installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmaarrkk

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2006
Hoi iedereen,

Door problemen met mijn videokaart (zie vorige post: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/706983-mom-exe-application-error) wil ik graag mijn Windows opnieuw installeren. Dit heb ik nu onderhand al zo vaak gedaan maar ik bedacht mij dat er toch wel een makkelijkere manier voor moet zijn.

Huidige situatie:

Windows op ssd C:
Alle programma's en documenten op D:
Games op E:

Kan ik bepaalde mappen kopieren vanuit de C schijf om ervoor te zorgen dat geinstalleerde programma's op D en E niet opnieuw geinstalleerd moeten worden? Het komt er dan dus op neer dat ik alleen C formatteer en opnieuw Windows op installeer.

Bedankt

Groet,

Mark

Nope, na een schone installatie zal je al je programma's opnieuw moeten installeren.
Register is namelijk ook weer nieuw en alle software moet daar ook weer in worden opgenomen.

Wat je wel kan doen om je tijd te besparen is de DVD met W7 te slipstreamen en te voorzien met alle drivers en eventuele Service Packs. Scheelt je zo weer een uurtje als je vaak installeert is dat mooi meegenomen en ook leuk om zo'n DVD te maken by the way !!

misschien als je een backup van het register maakt en die terug zet maar ik denk dat je daardoor meer problemen krijgt als dat je er mee geholpen bent

Nee joh, is namelijk niet alleen afhankelijk van het register en gaf ik meer als voorbeeld voor één van de onderdelen die schoon zijn na een format!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan