Nieuwe Internet pagina's verwijderen bestaande

Status
Niet open voor verdere reacties.

catman

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
171
Beste mensen,

sinds kort heb ik het volgende probleem;
telkens als ik een nieuwe internetpagina open dan verdwijnt de bestaande m.a.w. wordt de oude "overschreven" . Wat kan ik doen om dit te voorkomen, ik wil dus meerdere pagina's open kunnen laten.

Groet,
Catman
 
UITvinken in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd "Vensters opnieuw gebruiken om snelkoppelingen te activeren." en klik OK.

(tipje: daarbij is deze tweak ook handig: Add Open New Window to the Right Click http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm Tip 150, lees eerst wat er helemaal bovenaan staat)
 
Laatst bewerkt:
Gezina

Hoi Gezina,

mijn laptop is een beetje eigenwijs....de aangedragen oplossing werkt helaas niet (of moet ik de computer opnieuw opstarten). Kan het liggen aan de programma's spysweeper en window washer? Het lijkt alsof de oude pagina niet meer in het geheugen wordt vastgehouden. Ik kan n.l. niet meer terug naar de voorgaande pagina met de groene pijlen en moet dus telkens de pagina's opnieuw openen waardoor de huidige pagina weer verdwijnt.

Ik hoor van je

Catman
 
Geen idee of Spysweeper of Window Washer dat doen. Kijk de instellingen na. Gebruik je nog iets als een Cleaner die de map tijdelijke internetpagina's leegt? Staat je Geschiedenis (in IE/Extra/Internet-Opties) soms op 0? Afijn, ik denk maar mee. Misschien heeft iemand anders nog een tip?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan