Nieuwe kaart, maar geen tv te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Snap er de balle niet meer van, heb op mijn 2e PC nu ook een nVidia, de TV uitgang werkt prima, net geprobeerd, alhoewel ik het configureren van een ATI kaart fijner vind, maar het werkt wel, de dualview en klonen ook overigens, maar dan kun je niet computeren en TV kijken tegelijk.

Je hebt toch niet "het windowsbureaublad uitbreiden naar" gebruikt?

En weet je zeker dat die s-video plug er ver genoeg inzit en niet tegen de rand van de kast aanzit omdat de videokaart niet helemaal recht zit? ben ik ook een paar keer tegengekomen.:eek:

Dat ga ik meteen ff bekijken je hoort van mij, ben nu namelijk niet thuis, maar als ik daar ben kijk ik direct, bedankt alvast

Nou hij maakt geen contact met de kast what so ever, de steker gaat helemaal de kaart in dus je zou haast moetten zeggen dat hij het moet doen. Want dat ik van Svideo naar composiet over ga, mag toch niet de reden zijn, :eek:

Joeppie :D Hij dut ut... :love: :love: :love: Lag dus toch aan de kabel, heb een kabel besteld en die is net binnen, en alles loopt meteen goed....

Alleen er is 1 probleempje, zal het ook niet :cool: Als ik nu een film wil kijken dan moet ik door het beeld heen scrollen om de hele film te kunnen zien op mijn tv.... Nu is er ook een optie van Dual view dat je de beeldschermen onafhankelijk van elkaar kunt laten werken... Dus dat je op de 1 werkt en op de ander een film kijkt, maar ik zou niet weten hoe dit werkt... Iemand een ID? Want ik wordt er geen wijs uit uit de handleiding, het is allemaal veranderd :(

Greetzzz

Zet hem rechtonderin als opgelost, slotjes worden alleen uitgedeeld als het nodig is, en dat is niet voor opgeloste topics.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan