nieuwe kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

gsus8

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2008
Berichten
64
Hey

Even een kort vraagje ik ga de ASUS EAH4890 bestellen is dit een bottleneck voor mijn pc
specs:

Intel Quadcore Q6600 (4x 2.4)
4 GIG Ram
1TB HD

Ik zou graag fsx met addons en alles vol willen spelen en ook gtaIV op Hoogst

Mvg
 
Ik denk dat het wel gaat lukken, maar je processor zal dan wel op 90-100 % draaien. Wat voor voeding heb je er in je pc zitten.
 
Ik heb er een voeding van 800watt in zitten.ik zag de kaart staan bij alternate mijn 8800gts 320 is beetje overleden:s. vind het wel spannend want heb nog geen ervaring met ati maar lees wel dat ati zeer positief is

mnvg
 
Ok dan ga ik maar afwachten en hopen dat het werkt:D

Merci
 
Zal wel goed draaien hoor, alleen word niet alles uit de kaart gehaald.
de huidige kaarten werken pas 100% als de cpu klok 3Ghz of hoger draaid.
 
mmz misschien is kijken om te overklokken weten jullie iets wat de max tempratuur is voor een Q6600, ik heb hem wel eens op 3.0ghz gekregen maar wist niet of hij te warm werd
 
Laatst bewerkt:
Waarom heb je trouwens een 800W voeding???

Daar kan je volgens mij 3 HD4890's mee draaien... :shocked:
 
mmz misschien is kijken om te overklokken weten jullie iets wat de max tempratuur is voor een Q6600, ik heb hem wel eens op 3.0ghz gekregen maar wist niet of hij te warm werd

cpu global liefst onder de 65 graden houden
per core liefst onder de 75
 
hehe bang dat ik te weinig stroom krijg:p maar weet iemand de max tempratuur voor een q6600 ik heb nu al me cpus rond de 30 graden

mvg
 
Wat mukkel zegt.

Ik zou niet verder gaan dan 55-60 graden onder full load.
Dat geeft je ook nog wat marge.

Als je nu op 30 zit, dan kan je hem nog zeker een beetje opvoeren. (althans: wat betreft processor)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan