Nieuwe laptop 600,- euro!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk ook dat hij bedoeld, dat marktplaats niet altijd eerlijk is.

Maar zoals mij hier nu verteld is zou ik een bod van 350 ongeveer moeten doen.

Klopt, dat is een eerlijk bod en zo ongeveer de waarde van de laptop

Ja, dat is een reeel bod ik zou er dan ook mee akkoord gaan. En de advertentie die mrsmusic liet zien is mijn advertentie momenteel is er 4x op geboden.

Groetjes,

Meer40

Ik bedoel 550 is een reeel bod niet 375 euro. Daar gaat hij de deur niet voor uit.

Groetjes,

Meer40

Gaat hard die biedingen daar.
Ik kan helaas niet eerder uitslag geven dan net voor de paasdagen.
Dus ik laat het hierbij. Ik zie wel of hij hem tegen die tijd verkocht heeft of niet!
Zo ja, dan ben ik benieuwd na de prijs

Dat laatste bod op de marktplaats (bekende ?) en hetgeen meer40 in gedachten heeft, is NIET realistisch, over en uit. (wat mij betreft)

gast0225, u vind 375 realistisch ik ben benieuwd of dat u een laptop met dezelfde prestaties en in dezelfde staat voor dat geld kunt vinden.

Groetjes,

Meer40

Oké dan, echt mijn laatste bericht in dit topic.
meer40: de laptop is het (persoonlijk gezien) echt wel waard (de € 500 +) alleen is de marktwaarde anders.

Ik denk dat op zich wel te vinden zal zijn.
Laten we hier alleen niet meer een discussie over maken.

Ik zoek gewoon verder, en een nieuwe laptop staat in eerste instantie boven aan.
Dus als er mensen leuke aanbiedingen zien op internet of dergelijke speel het door aan mij.

Oké dan, echt mijn laatste bericht in dit topic.
meer40: de laptop is het (persoonlijk gezien) echt wel waard (de € 500 +) alleen is de marktwaarde anders.

Zelfde als een oude TV. Voor jouzelf is hij meer waard. alleen je krijgt het daarvoor niet weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan