Ik heb nu Medion laptop 15 inch
met de volgende specs
Intel Core i3-3120M processor
Geheugen
8 GB DDR3 SDRAM
Harddisk(s)
1 TB 8 gigabyte en aan MLC NAND flashgeheugen. Seagate Momentus.
Videokaart(en)
HD Graphics 4000 en Nvidia Geforce GT 740M Directx 11
CD / DVD Drive(s)
ja
Netwerkkaart(en)
Gigabit LAN 10/100/1000Mbit's WLAN Free 802.11 bluetooth
Deze voldoet, ware het niet dat Medion hier niet meer inkomt. Het zijn leuke desk en laptops voor een redelijke prijs maar vergeet upgraden (de drivers trekken het niet) naar windows 10 en als je accu het na 2 jaar begeeft is er geen vervangende accu meer te koop. Nu staat ie dus aan de kabel maar dit wordt echt te onhandig. Bijna drie jaar oud..
Nu denk ik: ik kan een kleiner scherm kopen, maar zie hier en daar dat dat niet echt voordeliger wordt en misschien toch onhandiger.
Ik ben penningmeester en heb een eigen boekhouding, office bestanden en bewerk filmpjes (eenvoudig met moviemaker)
Verder houd ik van snelheid en gamen doe ik niet.
Goede tips? Ik denk aan een euro of 500, wil graag wel een merk wat service verleent (dus geen Medion. Lenovo is volgens mij gelieerd aan Medion dus ook effe niet)
mat scherm ook handig, kan ik deze nog eens buiten gebruiken. Maar geen must.
Ik zet veel bestanden op externe HDD dus op zich hoeft de opslag niet supergroot te zijn.
Tips welkom!
met de volgende specs
Intel Core i3-3120M processor
Geheugen
8 GB DDR3 SDRAM
Harddisk(s)
1 TB 8 gigabyte en aan MLC NAND flashgeheugen. Seagate Momentus.
Videokaart(en)
HD Graphics 4000 en Nvidia Geforce GT 740M Directx 11
CD / DVD Drive(s)
ja
Netwerkkaart(en)
Gigabit LAN 10/100/1000Mbit's WLAN Free 802.11 bluetooth
Deze voldoet, ware het niet dat Medion hier niet meer inkomt. Het zijn leuke desk en laptops voor een redelijke prijs maar vergeet upgraden (de drivers trekken het niet) naar windows 10 en als je accu het na 2 jaar begeeft is er geen vervangende accu meer te koop. Nu staat ie dus aan de kabel maar dit wordt echt te onhandig. Bijna drie jaar oud..
Nu denk ik: ik kan een kleiner scherm kopen, maar zie hier en daar dat dat niet echt voordeliger wordt en misschien toch onhandiger.
Ik ben penningmeester en heb een eigen boekhouding, office bestanden en bewerk filmpjes (eenvoudig met moviemaker)
Verder houd ik van snelheid en gamen doe ik niet.
Goede tips? Ik denk aan een euro of 500, wil graag wel een merk wat service verleent (dus geen Medion. Lenovo is volgens mij gelieerd aan Medion dus ook effe niet)
mat scherm ook handig, kan ik deze nog eens buiten gebruiken. Maar geen must.
Ik zet veel bestanden op externe HDD dus op zich hoeft de opslag niet supergroot te zijn.
Tips welkom!