Nieuwe laptop geen google Je verbinding is niet privé

Status
Niet open voor verdere reacties.

baws

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 apr 2010
Berichten
1.258
Hallo,

Ik heb een nieuwe laptop aangeschaft.
Hiermee probeer ik naar www.google.com te gaan.
Echter krijg ik de volgende melding:

voorbeeld.jpg

Waar kan dit aan liggen, en wat kan ik er aan doen?

(via internet explorer krijg ik een soortgelijke melding)

het lijkt erop dat alle https websites deze melding weergeven
 
Laatst bewerkt:
Zet je datum ff goed!

Doordat je datum op je laptop niet klopt lijkt het voor je computer of de ssl-certificaten niet goed zijn. Hierdoor krijg je deze melding. Datum aanpassen naar de juiste datum en tijd en het probleem is opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hetzelfde probleem. Datum en tijd staan goed, ook de internettijd. Ik heb ook al een x van server gewisseld en het vinkje uit en aan gezet, maar heb nog steeds het probleem. Ook met mn hotmail App (windows 8) heb ik problemen. Er komt geen mail binnen en kan ook niets versturen. Rechtsboven komt een melding dat mijn emailadres niet beschikbaar Is. Wie kan me helpen???
 
Ik heb hetzelfde probleem. Datum en tijd staan goed, ook de internettijd. Ik heb ook al een x van server gewisseld en het vinkje uit en aan gezet, maar heb nog steeds het probleem. Ook met mn hotmail App (windows 8) heb ik problemen. Er komt geen mail binnen en kan ook niets versturen. Rechtsboven komt een melding dat mijn emailadres niet beschikbaar Is. Wie kan me helpen???

probeer eens via je mobilee netwerk in te loggen werkt het dan wel?
 
Sorry ik ben echt een nitwit wat dit soort dingen betreft. Als je met mobiele netwerken mn telefoon bedoelt, daar werkt alles goed
 
Oke, dat bedoelde ik inderdag. Dacht dat het misschien aan je inloggegevens lag (wijziging o.i.d.).
Probeer de router eens te resetten. 15 seconden van het stroom afhalen daarna even wachten.
 
Helaas heeft dat geen resultaat. Vorige week had ik dezelfde problemen maar zaterdag werkte alles ineens weer normaal. Sinds gisteravond heb ik de problemen dus weer...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan