Nieuwe laptop, jullie hulp!

• Onderwerp starter Onderwerp starter epse
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

epse

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2002
Hallo Helpmijers,

Sinds enkele weken heeft mijn acer laptop het begeven en ben ik op zoek naar een nieuwe.

Mijn wensen:

- +- 500 euro
- Betrouwbaar merk
- Snel
- Mogelijkheid tot spelen van games
- Veel geheugen (4GB)
- Grote HD
- Liefst mooi strak design

Ik weet het misschien teveel wensen of te vaag, maar hebben jullie mooie aanbiedingen gezien? Of weten jullie een laptop die aansluit op mijn wensen?

Ik hoor het graag!

Voor maar 500 euro heb je wel hoge eisen ;) Voor 500 euro is er altijd iets aan de laptop wat minder is, dus of de processor is te min of de videokaart is minder of het geheugen is te weinig enz. Allemaal dingen waar dus op is bezuinigd om 'm goedkoper te maken.

Wil je een mooie snelle laptop waarop je ook kan gamen, dan is dit een goede voor die prijs; http://www.medion.com/nl/electronics/prod/MEDION®+AKOYA®+E6217+laptop/30011718A1?category=performance_notebooks_9&recId=e4b119be-24ff-46b0-829b-764ddc62e46e

De beste laptop die je momenteel vind voor 500 euro met veel CPU power is de Dell Inspiron 15R. Nadeel is dat deze wat laat liggen op het gebied van VGA. De meeste laptops in die prijsklasse gebruiken overigens een GMA chip. Op zich valt er mee te leven, alleen die hoge framerates in je First Person Shooters kan je wel vergeten.

Er is gewoon niet veel voor zo'n prijs op de markt begint pas echt vanaf 700-800 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan