nieuwe laptop kopen en een beetje advies gevraagd ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

bolletobie

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2008
ik zoek een nieuwe laptop want mijn oude kan echt niet meer :P

ik zoek een laptop waar ik
- de standaard dingen op kan doen dus beetje surfen en tekstbewerken
- geluidsbewerking kan doen en dan in het speciaal bewerken van band opnames.
- af en toe een spelletje op kan doen kwaliteit qua grafisch niet interessant want daar heb ik een desktop voor
- een laptop die nog wel ff mee gaat dus niet dat ik volgend jaar weer een nieuwe kan aanschaffen

mijn budget ligt tussen de 850,- en 900,- euro

bij voorbaat dank

p.s. ik zat zelf te denken aan een Dell Studio 15 en dan de laptop met de i7 processor.

Laatst bewerkt:
Dan zou ik hier 's kijken. Prijs hier.Koop je wel kwaliteit!
DDR3 geheugen.

Laatst bewerkt:
ik zat er wel sterk over te denken om voor een i7 te gaan omdat die nog wel ff meegaat in een laptop en de i5 is een dual volgens mij en een i7 quad en dat ga merken over een jaartje denk ik

Nou met een i5 hoef je je ook geen zorgen te maken met wat je aangaf waarvoor je hem gebruikt.Maar als je een i7 koopt zou ik toch niet voor die D*ll gaan.

waarom geen dell want ik hoor er meer goede geluiden over dan slechte :O

Asus is,qua hardware,kwalitatief beter dan Dell en bij Dell (is mijn ervaring) is niet alles uitwisselbaar met gangbare hardware.Als je bepaalde hardware wil uitwisselen moet je ze al bij Dell bestellen anders slaat je pc op tilt of het past net niet. Daarom ook geen Bell(Packard). Maar 't jouw keus.

Een laptop met i7? Dat zou zinloos zijn. De i5 is een quad en nog steeds heel erg krachtig.

ik ben ben aan het kijken naar de N61Jv serie van asus en ziet er niet slecht uit. ik denk dat een i5 achter af ook wel sterk genoeg is voor wat ik wil. maar ik ga ff goed kijken naar die serie.

Een laptop met i7 bestaat volgens mij niet eens...

dan moet je toch bijvoorbeeld even hier kijken :P

maar ik de n61jv serie is er alleen met 5400 rpm schijfen en ik zocht toch wel een beetje 1 met een 7200 rpm schijf

Ah ik zie het, wist ik niet :o Maar inderdaad, de meeste laptops hebben een 5400tpm harde schijf.

maar jullie zeggen bijde (of meer mensen maar er zeggen er maar 2 wat :P) om voor de Asus N61JV serie te gaan ;)

Naja, dat is mijn mening. Het heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Sterke processor en veel harde schijf. En of je dat verschil in snelheid qua harde schijf zult merken betwijfel ik.

Dat betwijfel ik ook,ik denk dat ze meestal 5400rpm schijven gebruiken i.v.m. de koeling.Maar ja,wacht eens ff af de kans is groot dat je meer reacties krijgt.(het is nu paasweekend) en veel mensen hebben het nu te druk met de kids of kleinkinderen.

Laatst bewerkt:
ik heb mijn budget kunnen opschroeven naar naar 1000 euro veranderd dit nog iets of gewoon blijven waar ik nu ben. waar ik nog steeds niet uit ben de Dell Studio 15 met i7 of de Asus N61Jv-jx007v.

Ik zit zelf ook sterk te twijfelen een studio 15 te kopen. Hoewel die asus er dus ook prima uitziet.

Heeft een van jullie een idee hoe deze muis werkt? Ik vind dat van Apple namelijk erg handig dat je op je touchpad ook kan klikken. Weet niet of dat apple eigen is of dat andere laptops dat ook hebben?

Groetjes!

die asus latop heeft volgens mij wel multi touch maar de dell studio niet maar dat weet ik niet zeker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan