Nieuwe laptop kopen maar welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Okee, dankjewel. Ik kijk gewoon even in de winkel naar allebei de merken!

tabel zal wellicht gedateerd zijn het onderzoek is door Tweakers.net gedaan er zat nog een hele lap text bij
de test was gedaan met 30.000 laptops dus tabel is wel valide geweest....

een groot aantal hoeft nog geen goede representatie te zijn he, ben sowieso totaal geen fan van tweakers maar zolang er niets staat vermeld over de gebruikers, randeffecten het type beschadiging etc etc etc is de tabel waardeloos.

@Example5 : die tabel is geen appels met peren vergelijken (althans de uitkomsten niet). Als het dezelfde tabel is die ik ken (uit een Amerikaans onderzoek) dan is het simpelweg een 'feit' dat laptops van bepaalde merken meer storingen geven dan die van andere merken. Zaken als gebruiksduur, percentage verkoopcijfers etc. etc. zijn alle in dat onderzoek meegenomen.

Laatst bewerkt:
@Example5
Bron. Ik heb zelf een HP gehad en dat was een bal ellende:confused:.

die bron verklaart in ieder geval de tabel een stuk ja :D of het valide is laat ik nog in het midden aangezien dit onderzoek kennelijk gedaan is over een lichting laptops en niet verspreid over meerdere jaren... een slechte serie (dus een vaak voorkomende hardfout in een model van de hp's kan er dus al voor gezorgd hebben dat er een aantal terug zijn gekomen, waardoor het hele onderzoek op zn kop staat) + er verder niets wordt gemeld over de doelgroep/het doel van de kopers...

sorry dat ik hier zo kritisch op ben, maar vind het (ondanks dat ik ook geen hp of acer fan ben) gewoon geen sterk onderzoek en het erg onlogisch fabrikanten daarop af te rekenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan