Nieuwe laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Playcastor

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2008
Hallo allemaal,

Ik wilde een nieuwe laptop kopen, niks bijzonders gewoon om tekst te verwerken, te msnen, hyves doen en al die flauwekul.:p Het budget is 400 euro, maar als er iets beter is te krijgen voor wat geld is daar natuurlijk ruimte voor.
Bij voorbaat dank!
mvg,
PC

als je een media markt in de buurt hebt kan je beter daar 1tje halen als er een aanbieding is ik ehb onlangs nog 2 laptops gekocht

4gb DDRII
500gb
dual core 2,0 ghz intel
15,6"
intel graphics 4500MHD

500 euro

en

320gb
3gb DDRII
celeron of centurion weet echt niet meer 1,8ghz
15,6"
intel graphics 4500M

380 euro

over de laatste gesproken dat was echt een koopje

http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00710133&cn=10022235

als je een media markt in de buurt hebt kan je beter daar 1tje halen als er een aanbieding is ik ehb onlangs nog 2 laptops gekocht

4gb DDRII
500gb
dual core 2,0 ghz intel
15,6"
intel graphics 4500MHD

500 euro

en

320gb
3gb DDRII
15,6"
intel graphics 4500M

380 euro

Handig dat je bij de bovenste even een merk + typenummer zet. Ik neem aan dat je het hier over een Acer Aspire Timeline 5810 hebt ???

Ik heb nu sinds 1 dag een nieuwe acer aspire timeline 4810 en heb 6 maanden een compaq presario (low budget craptop) gehad en wilde toen mee power, geen enkel probleem met de compaq gehad.

Met de Acer ervaar ik echter nu al problemen. De fabrikant heeft er 2 GB MB-RAM MINDER ingestopt dan op de specificatielijst staat. Erg vreemd

Succes bij het vinden en kopen :thumb:

Maar zijn er wat aanradertjes op de markt nu dan?
Of dingen waar ik op moet letten? voor 400 euro koop je gauw de verkeerde laptop denk ik...
mvg,
pc

Maar zijn er wat aanradertjes op de markt nu dan?
Of dingen waar ik op moet letten? voor 400 euro koop je gauw de verkeerde laptop denk ik...
mvg,
pc

Nee dat valt echt mee hoor, voor een goeie laptop moet je echt een beetje de aanbiedingen aflopen. Open gewoon de reclame boekjes en misschien staat er wat handigs tussen.

Nog een handig artikel: http://www.welkelaptop.nl/laptop-advies/

4gb DDRII
500gb
dual core 2,0 ghz intel
15,6"
intel graphics 4500MHD

500 euro

en

320gb
3gb DDRII
15,6"
intel graphics 4500M

380 euro

Handig dat je bij de bovenste even een merk + typenummer zet. Ik neem aan dat je het hier over een Acer Aspire Timeline 5810 hebt ???

Ik heb nu sinds 1 dag een nieuwe acer aspire timeline 4810 en heb 6 maanden een compaq presario (low budget craptop) gehad en wilde toen mee power, geen enkel probleem met de compaq gehad.

Met de Acer ervaar ik echter nu al problemen. De fabrikant heeft er 2 GB MB-RAM MINDER ingestopt dan op de specificatielijst staat. Erg vreemd

Succes bij het vinden en kopen :thumb:

hahhaahahah zou ik niet verwachten van acer normaal altijd een top merk
maar de eerste ging over een ParckedBell TJ65 en de 2e emachines e525

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan