Nieuwe laptop kopen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mellow22

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2014
Hallo helpers/forumleden

Ik wil een nieuwe laptop aanschaffen puur voor thuis gebruik, niet voor op reis.
Budget zo rond de 1000,euro.
Ook voor games, niet hele zware maar als hij dat kan is het mooi meegenomen ;-)

Ik heb 2 laptops gezien voor mijn budget en wensen.

http://nl.hardware.info/productinfo/192775/asus-n76vb-t4038h#tab:specificaties

http://nl.hardware.info/productinfo/188545/acer-aspire-v3-772g-747a1275makk#tab:specificaties

Zoals jullie zien, zitten hier en daar wel wat verschillen, zoals kloksnelheid,harde schijf ruimte, intern geheugen, en vooral de videokaart.
Ik zou graag advies willen welke volgens jullie beter is en waarom. Ik hoor over asus betere dingen dan over acer, maar wat ik zeg, ook maar van horen zeggen, ik ben geen kenner.
Misschien hebben jullie wel veel betere opties voor dit budget!

Ik hoop op wat reacties, alvast bedankt gr.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Klopt Asus is qua merk gewoon een van de betere merken Acer is een budget merk met slechte hardware je wilt een 17 inch of is dat toeval?

Laatst bewerkt:
Hallo modag,

Ja dat is toeval idd, voor die paar cm extra , schijnt je accu ook sneller leeg te lopen ;-)
Mijn gevoel ligt ook bij asus maar de acer heeft meer capaciteiten aan boord zo te zien, wat ik al zei ik ben geen kenner.
Er is zoveel dat ik het af en toe een beetje kwijt ben haha.
En ik hoop dat mensen mij op iets anders kunnen wijzen wat net zo goed is of beter.

Bedankt voor je snelle reactie!

Hoi,

Is bij mij niet alleen een gevoel ook ooit ervaring mee gehad met het merk Acer nee dat nooit meer .
Wat dacht je van deze echt een gamers notebook en ook een goed merk met dezelfde specificaties als de Acer

Dit is inderdaad een goed alternatief Modag, bedankt daarvoor.
Wel azerty uitvoering hmmm.
Maar als ik u nou moet vragen msi of Asus?

Ik vind de degelijkheid en uitstraling van asus geweldig, ook het geluid van bang en olufsen is fantastisch natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ze verkopen ook Tussen haakjes normale notebooks maar inderdaad ze richten zich ook op de gamers waarom die vraag. je wilt toch een gamingsnotebook

Nee dat is prima hoor, alleen het merk msi zegt mij niet veel tot niets. Ik hou deze optie zeker in me achterhoofd.

Modag kunt u mij ongeveer vertellen welke merken in het topsegment vallen en wat budget is?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

In mijn ogen ja
1 Toshiba
2 Asus
3 Msi
4 Lenovo
en nog de zelf samensteller deze dus hier kan je naar eigen inzicht hardware in het notebook samen stellen hangt wel gauw een prijskaartje aan

oke, ja toshiba hebben we ook nog natuurlijk, eens kijken of ik iets vergelijkend kan vinden met toshiba, zo niet dan grote kans dat het een asus zal worden.

Dank je!

Hoi,

Toshiba zal met vergelijkbare hardware duurder zijn dan de Asus:D

Ja dat antwoord had ik al verwacht:( haha. Nou ik ga met deze info aan de gang, iets moois zoeken en de knoop doorhakken.
Ik laat het nog weten als er wat nieuws is te melden, bedankt voor je tijd!

Hoi,

Geen dank succes met de keuze en ben benieuwd welke het wordt:D

Hoi,

Klopt helemaal prima ook als je daar mee weg komt,maar de webshops zijn voor mij onbekend tenminste nog nooit wat gekocht maar wel even een aandachtspunt denk ik. ookeen punt de resolutie dus niet gezien:o maar valt mee te leven

Laatst bewerkt:
Hallo,

er zit 200 euro verschil tussen de msi en de toshiba, maar idd de resolutie heb ik niet bekeken!

Sorry granitk7 ik had je link even gemist! Is idd een mooie met veel opties, voor 1000 lijkt me dat een prima laptop idd!

Laatst bewerkt:
nog een andere msi gevonden maar dan met een betere videokaart en goedkoper maar de processor is weer een stuk minder...

link

Misschien een domme vraag mannen, maar kun je evengoed usb 2.0 van headset etc.. aansluiten op usb 4.0?

usb 4.0? nog niet van gehoord:P
ik denk dat je usb 3.0 bedoeld en ja dan kan dat

Laatst bewerkt:
usb 4.0? nog niet van gehoord:P
ik denk dat je usb 3.0 bedoeld en ja dit kan

Ja dit moet 3.0 zijn haha typfoutje. Oke maar die eerste msi link die je gaf is wel een bakbeest zeg :-)
Wat ik al zei tegen modag, ik ben niet bekend met het merk msi, maar ga me hier zeker in verdiepen.
Bedankt voor je imput!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan