Nieuwe laptop maar 2 geluidsknopjes doen het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelle1988

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2008
Ik heb een nieuwe laptop gekocht. Hier zat Windows 8 op maar ik vond dit geen prettige Windows dus nu heeft iemand voor mij Windows 7 erop gezet.

Helaas doen er 2 knopjes het niet meer. Het gaat om de 2 FN geluidknopjes (zie foto) De pijltjes toetsen doen het wel gewoon. Hoe kan ik dit probleem veranderen?

Laptop.jpg

Betekent dat die 'iemand' niet de moeite genomen heeft om te kijken naar speciale toetsenbord-hulpprogramma's op de website van de laptop-fabrikant, die doorgaans de besturing van dergelijke toetsen regelen.
Ga dus op de website van de laptopfabrikant op zoek naar dergelijke hulpprogramma's.

Tijs.

Ja inderdaad. Ik heb de 3 stuurprogramma's van de touchpad geïnstalleerd maar dat heeft helaas niet geholpen. Wat kan ik nu doen? Ik heb ook niet zoveel verstand van computers dus ik heb geen idee hoe ik het kan oplossen. :o

Ik heb trouwens een Acer Aspire E1-731.

Een touchpad is NIET een toetsenbord (waar ik het over had...) En ik had het over een applicatie, niet over een driver...
Goed dat je er nu bijgezet hebt welke laptop het over gaat. :)

Mogelijk levert de Launchmanager de functionaliteit die je zoekt.

Tijs.

Ahhh vandaar!!

Erg stom van mij om dat er niet bij te zetten :P Ik heb geprobeerd om Launchmanager te installeren maar ik krijg deze foutmelding.

foutmelding.jpg

Ok, melding lijkt duidelijk: Je moet (nog) het .NET Framework 4.0 downloaden en installeren.
Kijk of het genoeg is om dit programma te downloaden en te installeren.

Tijs.

Fout is nu weg dmv van die link. :)

Als ik nu Launchmanager installeer dan krijg ik de foutmelding: Sorry! This operating system is not supported

Dat laatste was ik al een beetje bang voor, want komt uit de Windows 8.1 sectie van Acer van jouw laptop.

Uhm... Dat wordt dan zoeken naar Launch Manager voor Windows 7. Probeer deze, die (ooit) voor Windows 7 64-bit is uitgebracht voor de Aspire 3750G.

Tijs.

Aha! :):D

Graag nog de vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan