Nieuwe laptop maximaal 800 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronneke1996

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2009
Hallo daar ben ik weer.
Na al een thread afgesloten te hebben over dit onderwerp zou ik er toch graag weer een willen openen.

Ik wil een nieuwe laptop gaan kopen voor mijn komende studie informatica.
Wat ik soieso in de laptop wil zijn de volgende dingen:
- intel core i7 4e generatie
- een videokaart amd/nvidia
- Full HD scherm 15.6"
- 6gb of meer werkgeheugen

Ik heb al de Dell inspiron 15 5000 series bekeken die ik wel wat vond alleen deze laptop heeft geen cd/dvd lezer/brander en geen Full HD scherm.
Daarom wilde ik weer een thread openen om een discussie opgang te brengen om een leuke laptop uit te zoeken :D.

ik denk dat deze wel aan jouw eisen voldoet op één punt na het is een 17,3 inch scherm
ik heb er ook één gevonden met een 15,6 inch scherm, maar deze heeft wel een minder sterke processor -->link

Laatst bewerkt:
Bedankt alvast. 17 inch gaat hem niet worden, want ik moet mijn laptop elke dag meenemen en dan is dat toch iets te groot wat mij betreft.
Die andere is een mooie laptop alleen jammer genoeg maar een i5. Dus minder processor kracht wat je al zei.

ja maar niet veel minder en waarschijnlijk als je niet wilt gamen en dingen als videobewerking goed genoeg

dan zal je de meeste games niet of op low moeten spelen wat oudere games als battlefield 3 kan je wel op high spelen maar de nieuwe niet daar is de videokaart niet sterk genoeg voor het is maar een geforce gt 720M
Wat voor spelletjes wil je gaan spelen?

Over het algemeen speel ik league of legends het vaakst, dus daar heb ik niet z'n krachtige videokaart voor nodig. Maar natuurlijk moet ik wel een aantal jaren met deze laptop kunnen doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan