Nieuwe laptop of geheugen bijplaatsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je ziet in dat plaatje toch ADD new bootitem.
Kijk of je daarmee usb kan toevoegen welke je als item plaatst.

Die UEFI boot uitzetten, steek er een stick in en reboot weer naar de bios als je de F BBS toets niet weet, vermoedelijk kun je nu wel kiezen om v.a. de USB te booten.

BBS=Bios Boot Selector, denkelijk F8 maar kan ook F11 zijn of nog een andere toets, staat gewoon in beeld als je boot maar vaak te snel weg.

PS, je reply's worden slecht gelezen maar zelf lees je ze ook niet echt goed.
Waarom denk je dat het geheugen de oorzaak is?

Laatst bewerkt:
Ik heb alle links al bekeken op Google hierover anders had ik de vraag niet gesteld.... Ik zie dus in de bios nergens usb staan, zie bijlage in eerder bericht.

Geënterd op Boot Option #1?
Bij Add New Boot Option gekeken of je USB kan toevoegen?

Overgens snap ik dit niet
Ik heb alle links al bekeken op Google hierover
waarover?

Met de links bedoel ik hoe je vanaf USB kan opstarten. Maar daar staat overal in de voorbeelden de usb optie al die ik dus niet heb. Ik weet niet of het geheugen de oorzaak is maar om dit uit te sluiten wilde ik het testen.

? Nee vanaf usb vandaar dat ik vanaf usb wil opstarten!

Pffffffff laat maar! Ik doe Add new boot option, dan zie ik usb flash disk en als ik dan op Create druk zegt ie Boot option name is empty. Ik geef het op. Bedankt voor alle suggesties ik probeer het een andere keer nog wel eens.

Lol, bedoelde dat je het v.a. een cd kunt doen, niet dat je dat probeerde, was een suggestie en geen vraag.:)

http://bit.ly/1uQL7ha

Denk trouwens niet dat er iets met je geheugen is.
Neem aan dat er nu een 5400 rpm schijfje in je laptop zit, vervang of zet er een SSD bij en je zult zien dat je laptop veel sneller is.
Ik zei het toch..
Had je een hoop tijd kunnen besparen ipv een extra topic op ander fora aanmaken en tot de zelfde conclusie komen..

@ Zerokil: Ik was van plan een nieuwe laptop te kopen omdat niks lukte. De memorytest, de opstartvolgorde wijzigen etc. Vandaar een nieuw topic. Nu blijkt wederom dat jouw suggestie een optie is. Ik ben ondertussen ook iets wijzer geworden wat betreft SSD schijven en wist voorheen niet dat als dit niet werkt ik het in een toekomstige laptop kan gebruiken. Ten tijde van dit topic wilde ik geen geld steken in een laptop die niet meer de moeite waard is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan