Nieuwe laptop voor gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.
er zijn laptops die gemaakt zijn voor gamen maar die zijn wel wat duurder msi heeft er wel een paar die 2e is een voorbeel daarvan maar die is eigenlijk nog te licht
http://gamepc.nl/game-laptops/1235 dit is een aardig goede game laptop maar je hebt wel betere voor paar 100 meer

@nicj56
Zeg dat maar tegen Dell met de alienware series.... Als je niks nuttigs te melden heb reageer dan liever niet?

Er staat bovendien "voornamelijk gamen" niet alleen puur voor gamen.

Laatst bewerkt:
Hallo,

Een laptop is namelijk meer gebouwd voor kantoor, maar je hebt uitzonderingen. Zelf doe ik niet aan gamen. Maar wee tniet wat je ongeveer voor je pc kwijt wilt zijn?

@Nicj56, als je niet gamed kan je ook niet zeggen dat een laptop per definitie niet geschikt is voor gamen. ASUS had in het verleden een goede gaming-serie, Msi heeft dat stokje nu overgenomen. Ik denk dat deze laptops ongeveer net zo sterk zijn als een budget gaming pc, je hebt nl. ook high end laptop videokaarten.

@strombreakers,

Ik zeg niet per defenitie dat ik niet game ik game niet op een laptop wel op een desktop.

@strombreakers,

Ik zeg niet per defenitie dat ik niet game ik game niet op een laptop wel op een desktop.
Je zegt het volgende: "Zelf doe ik niet aan gamen." Ik dacht dat je helemaal geen enkele spellen speelt.
Ik weet trouwens niet welke laptop je hebt, maar weer even on-topic:
Laptop die geadviseerd is voldoet naar mijn mening ruimschoots aan de behoeften van de TS al twijfel ik wel even of hij niet over het budget is. Op het aankopen van een nieuw systeem forum zijn er uitgebreide regels als je om advies vraagt, dat mis ik hier wel een beetje. Ik heb dan ook nu geen duidelijk beeld van de precieze eisen en het budget van de TS. Er zijn nl. heel veel laptops waarop je kan gamen maar hoe veel waarde stelt de TS bijvoorbeeld aan de processor, het geheugen, de grafische chip of de harddisk?

@stormbreaker,
laten we dat maar doen.

@TS, zelf zou ik voor asus gaan of alienware ligt aan je budget.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan