Nieuwe laptop voor school, en desktop voor gamen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

walnoot36

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2012
Hallo allemaal.

Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop voor school.
Hij wordt voornamelijk gebruikt voor office. Er hoeven geen zware progamma's op gedraait te worden.
Mijn budget ligt rond de 300 euro.

Ook ben ik opzoek naar een desktop voor het gamen. Ik zou graag een desktop willen hebben waarop battlefield 3 goed draait op hoge resolutie en high/ultra graphics.
Mijn budget voor de desktop ligt rond de 650 euro.

Weet iemand misschien een mooie combinatie?
Of als je bijvoorbeeld alleen een goeie latop of desktop weet mag het ook gezegt worden!

Bedankt.

De keuze voor laptops van € 300,- is niet erg groot. Kijk zelf eens op tweakers.net/pricewatch voor prijzen.

Ik zou de acties van de grote elektronica zaken in de gaten houden. Deze stunten rond het begin van het schooljaar nog wel eens met simpele laptops. Denk aan Mediamarkt en Saturn.

Deze misschien een optie? Is iets duurder maar veel goedkoper zal je ze denk ik niet tegen gaan komen.

Of deze? Let op deze actie is enkel vandaag geldig.

Laatst bewerkt:
Ozanishier. Ik snap wat je bedoelt maar vertel gewoon dat er geen Windows bij zit maar Linux. Op school kun je goedkoop aan Windows komen dus dat mag geen probleem zijn. Verder is 2GB dan weer erg weinig om Windows te draaien. Briefje tikken zal nog net gaan. Filmpje op youtube wordt al lastig vrees ik.

Ozanishier. Ik snap wat je bedoelt maar vertel gewoon dat er geen Windows bij zit maar Linux. Op school kun je goedkoop aan Windows komen dus dat mag geen probleem zijn. Verder is 2GB dan weer erg weinig om Windows te draaien. Briefje tikken zal nog net gaan. Filmpje op youtube wordt al lastig vrees ik.

2GB weinig om Windows te draaien? Zit op een 4 jaar oude Asus laptop hier met enkel 2GB geheugen, heb geen enkel probleem met de snelheid zolang ik geen spellen ga spelen of veel programma's te gelijk aan heb staan. Laptop heeft altijd op vista gedraaid en momenteel draait die op Win7. Zorgen dat er geen zooi op wordt geïnstalleerd als toolbars en andere freeware en 2GB ik prima toereikend voor schoolwerk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan