Nieuwe laptop wat is goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.
nogmaals voor 550 zul je dus geen game laptop kunnen kopen
600 euro en dan kom je pas ergens in de goede richting!

Ik moet me helaas echt aan dat budget houden ivm tweede kind op komst. En nu moeten we het doen met een desktop van 7 jaar oud die nog draait op XP. Kan dus eigenlijk ook niet wachten.

Maar dus ook niet die intel hd graphics videochip? Want deze zit toch wel in veel laptops.
En de spellen deden het met de geforce go 7300 ook, dus laten we het gamen maar even voor wat het is. Dan kan ik toch beter kiezen voor een Ati of nvidia of niet?

Als ik jou was dan zou ik nog heel even met die 7 jaar oude kast werken. Houd ondetussen de foldertjes van de Aldi in de gaten. Een dezer weken komen ze weer met een laptop............

Ik wil er nog wel aan toevoegen dat de eisen voor de game die u aangeegeeft in de openingsposting niet al te hoog zijn.Dus met een goed merk laptop met een redelijke tot goede videochip mag dit geen probleem zijn.Wellicht voor de laptop zoekers onder ons iets om rekening mee te houden.Het hoeft dus geen game monster te zijn.

Welke ik al aangaf zijn geen gamemonsters hoor dan heb je een videokaart nodig die alleen al zo'n 200 à 300 euro kost ;)

@hereistom: klopt.

Wil allen maar aangeven dat er voor 550 best wat te halen valt:D
Waarbij de optie van gast0225 ook in het achterhoofd gehouden kan worden.Als Medion soon met iets komt dan zijn dit goede moderne machientjes tegen een schappelijke prijs.Wedden??:d

Het is een Acer. Die zou ik je niet primair aan willen raden.
De net boven mijn posting staande Asus K52JU-SX079V zou ik echter wél aan willen raden.

Laatst bewerkt:
Het is een Acer. Die zou ik je niet primair aan willen raden.

Wat is er mis met Acer?

Het is een merk:(
We hebben het hier over stukje metaal wat een naam weergeeft genaamd''acer''
Het gaat om de prestaties van de laptop en de prijs meer niet meer niks minder:confused:

Let svp op wat Frank schreef. De discussie aangaan is in dit topic niet aan de orde. Ik adviseer je om de laatste 50 (?) vragen over laptops hier op het forum te lezen en je een mening te vormen over wat de gemiddelde gebruiker van Acer vindt. Als je persé wilt, dan kan ik nog wel ergens een pagina vinden waarin door onafhankelijke testers het percentage uitval per merk wordt beschouwd. Acer scoort daar érg hoog en hoog scoren in die test betekent slecht.

Wat is er mis met Acer?

Het is een merk:(
We hebben het hier over stukje metaal wat een naam weergeeft genaamd''acer''
Het gaat om de prestaties van de laptop en de prijs meer niet meer niks minder:confused:

als je mijn post had gelezen dan begrijp je waarom acer niks is

acer is een hele dikke Afrader

@gast0225

Ok, Zou je me die pagina willen laten zien??

Nee, eigenlijk liever niet, want een moderator schreef dat hij geen discussie wilt hebben in dit topic.
Echter, daar voor de beeldvorming van TS het wel handig is om een beetje de merken op uitval te bekijken, doe ik het toch : Klik

Als je een discussie over merken wilt starten, maak dan een eigen topic aan. Ik ga zéker reageren.

[edit] je mag 2x raden door wie het oude Gateway 2000 enige tijd geleden is opgekocht................ [ end edit]

Laatst bewerkt:
Nee, eigenlijk liever niet, want een moderator schreef dat hij geen discussie wilt hebben in dit topic.

Niet willen is te zwaar gezegd.Wil alleen behoeden voor een welles/nietes.
Ook ik viel,net als jij,over de eerder geplaatste opmerking.Derhalve vind ik de link prima.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan