Nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

frabans

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Berichten
466
Ik wil een nieuwe laptop kopen en heb mijn oog laten vallen op de acer 1362LMI of de 1363WLMI. Het verschil is volgens mij alleen de processor ( Mobile Sempron XP 2800+ of de XP3000+' wel of geen breedbeeld en een grotere schijf. 40 of 60Gb.' Ik moet wel goed foto´s en eigen videofilms kunnen bewerken. Heeft er iemand advies ?
 
staat de W niet voor wireles

Ik heb zelf twee acer's en ben er tevreden mee.
Eigen video's bewerken op de laptop? Dat doe ik nog op de normale computer.
Moet ie lang aanstaan om te renderen.
 
maar dat kan dan toch via de netvoeding of niet?
wat is dan het probleem?
 
sony vaio

ik zelf heb een acer laptop gehad weet zo niet welke meer ,maar heb nu een sony vaio gekocht ,en ben daar superr dik te vreden mee ,en ik laat zelfs mijn gewone computer staan. ook bewerk ik mijn videos en brand er dvds mee dit doe ik nu een jaar ,en heb mijn laptop dag en nacht aan het downloaden. mijn ervaring was met mijn acer dat i snel te warm werd en het niet aan kon met downloaden en multimedia ,,terwijl het de zelfde specificaties had ,ik zou is gaan kijken naar een sony vaio ,en laat je niet lekkr maken door een mooi uiterlijk want het gaat tenslotte om de binnenkant.
het zou ook mooi zijn als i 60 gig heeft vooral met downloaden ,,en een breedbeeld? ,weet ik niet ,ik ben bang dat je dan voor het breedbeeld betaalt,en nie voor het innerlijk.
gr mark
 
Laatst bewerkt:
wat gebeurt er dan als hij te lang aan staat, Gaat hij dan vanzelf uit of kan er gaat er wat kapot?
 
ja dan gaat i vanzelf uit ,alleen ik had dat te vaak gedaan ,en toen is mijn koeler kapot gegaan.

gr mark

ps heb gezien dat de nieuwe series van acer ,ook van die dingen aan de onderkand heeft die je uit kan klappen zodat er ook lucht onder de laptop kan komen:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan