Nieuwe laptop.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Djap
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Djap

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jul 2006
Hallo, ik heb pas een nieuwe laptop gehaald 2 dagen terug, ik wou er een nieuwe versie van msn opzetten want heb nou alleen nog die ouwe versie :( maar toen ik 7.5downloade kon ik me niet aan melden. Dan kan je fout repareren doen of zo iets maar bij mij komt die controle steeds niet verder dan het "vinkje" voor "host-bestanden" en stopt dus bij DNS en ik vroeg me af of iemand mij hier mee kan helpen.

alvast bedankt
Djap....

ja dat heb ik net geprobeerd maar daar gebeurd precies t zelfde mee..zou het kunnen zijn dat ik eerst die oude versie er af moet gooien?

Nee, dat meot geen verschil maken.

Kan je wel gewoon goed internetten en emailen op je laptop?

Ja kan nog proberen om van uit de DOS-PROMPT ipconfig /flushdns uit te voeren. Als dat niet help zit er iets echt niet goed waarschijnlijk (als de rest van je internet wel goed werkt...).

Zit je niet op een bedrijfsnetwerk waar messenger geblokkeerd is?

Laatst bewerkt:
ja internetten en zo gaat prima en op die ouwe msn werkt alles ook goed. en dat ipconfig.... stond ook in dat msn help gebueren dus dat had ik al geprobeerd en lukte ook niet :S ik snap er niks van in ieder geval

Als msn live installeerd dan verwijder hij gelijk msn 7,5, dat kan je zien in systeem herstel en behoud de gevens die ingevoerd hebt.

Laatst bewerkt:
ja dat is duidelijk, maar het probleem is juist dat ik niet kan inloggen op de nieuwe versies van msn....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan