Nieuwe laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tibau

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2004
Hoi,

Ik moet een nieuwe laptop kopen. Ik heb al eens rondgekeken naar de verschillende modellen van HP, Packard Bell en Sony.
Bedoeling is dus wel dat ik voor een goeie prijs een zo snel mogelijke processor heb.
Budget is max. 900 euro.

Ik geraak niet echt wijs aan de verschillende processors. Ik zou sowieso wel gaan voor een intel core duo processor maar wat is nu de snelste:

T5200 --> Intel Core2 Duo
Cache 2MB L2
1.60 Ghz
FSB 533 Mhz

T2250 --> Intel Core Duo
Cache 2MB L2
1.73 Ghz
FSB 533 Mhz

De bovenste is dus een Core2 duo maar wel met lagere kloksnelheid.
Met welke processor ben ik dus het beste?

Verder vind ik geen informatie over de T2060?

Bedankt voor jullie reacties!!
Tibau

wat doe je er mee

Ligt er erg aan wat je er mee wilt doen. Ik gebruik al jaren verschillende Windows machines, en heb er om te proberen vorig jaar een Apple notebook bij gekocht. Blijkt dat ik sindsdien mijn Windows laptop zelden nog gebruik, omdat het macje zoveel makkerlijker en stabieler blijkt bij wat ik allemaal doe. Alleen voor sommige spelletjes gebruik ik mijn Windows machientje nog wel eens, verder eigenlijk niet. Ik heb Microsoft Office op de Mac, en allerlei andere handige programma's, dus alles wat ik nodig heb om mijn bedrijf te runnen terwijl ik toch gegevens kan uitwisselen met Windowsgebruikers.

Misschien niet helemaal het antwoord waar je op hoopte, maar ik probeer alleen maar te helpen.

Laatst bewerkt:
Core 2 Duo is beter dan Core Duo en dus ook sneller...

Het kan inderdaad zijn dat de kloksnelheid lager is maar volgens mij ben je beter af met de C2D dan met de CD...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan