nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dyon22

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2006
Hallo,

Ik ben mij aan het oriënteren op een laptop Deze gebruik ik voor veel tekstverwerken waarbij het nuttig is dat ik via een split screen kan multi-tasken.

Verder zal ik zowel thuis als op de universiteit gebruik maken van een draadloze internet verbinding en speel ik online spelletjes op Spelpunt.

Mijn voorkeur gaat uit naar een Dual core processor omdat dit naar mijn idee ook voor de toekomst net even wat meer mogelijkheden geeft.

Alleen wet ik dus niet of ik een AMD of Intel moet nemen. Mijn desktop heeft een AMD 64 3800+ en daar wordt ik niet erg enthousiast van maar goed dat zegt neit gelijk alles.

Mijn Budget is om en nabij de 600 euro alleen liever zou ik wat minder betalen uiteraard

Iemand handige tips en/of adviezen?

Wil je echt een nieuwe, of kan je ook een tweede hans gebruiken..;)?

In principe sta ik niet volledig te springen met betrekking tot tweedehands.... maar misschien dat dat een beetje paranoia is van mijn kant:p

Ik heb dan altijd de angst dat er iet kapot gaat en dan geen poot heb om op te staan enz enz.

hhahaha begrijpelijk,

Processor
Processor-kloksnelheid 1730 MHz
Processorfamilie Intel® Celeron® M Processor 530
Processor Intel Celeron M 530
Front-side bus processor 533 MHz
Chipset Mobile™ Intel® 965GM of 960GL Express chipset
960GL Express chipset
L2 cache 1 MB

wat vind je van zo een laptop hij is nieuw. check ook even www.laska.nl de waarde van die laptop is
347.82 (excl BTW)
413.91 (incl BTW)

maar ik heb ook nog voor je pc die in bedrijfen zijn gebruikt op www.pc4everyone.nl

hhahaha begrijpelijk,

Processor
Processor-kloksnelheid 1730 MHz
Processorfamilie Intel® Celeron® M Processor 530
Processor Intel Celeron M 530
Front-side bus processor 533 MHz
Chipset Mobile™ Intel® 965GM of 960GL Express chipset
960GL Express chipset
L2 cache 1 MB

wat vind je van zo een laptop hij is nieuw. check ook even www.laska.nl de waarde van die laptop is
347.82 (excl BTW)
413.91 (incl BTW)

maar ik heb ook nog voor je pc die in bedrijfen zijn gebruikt op www.pc4everyone.nl

ik kwam zelf uit bij een Dell laptop een Insiron met een dualcore van intel 1,73 GHZ 3 gb intern 160 gb 7200rpm HDD om t even kort samen te vatten voor 608 euro

maar nu gaf ik al aan dat ik liever iets lager uit zou komen..... maar met vergelijkbare specificaties, is dat mogelijk of heb ik nu gewoon een erg scherpe prijs gevonden ?

ik kwam zelf uit bij een Dell laptop een Insiron met een dualcore van intel 1,73 GHZ 3 gb intern 160 gb 7200rpm HDD om t even kort samen te vatten voor 608 euro

maar nu gaf ik al aan dat ik liever iets lager uit zou komen..... maar met vergelijkbare specificaties, is dat mogelijk of heb ik nu gewoon een erg scherpe prijs gevonden ?

Je hebt wel een scherpe prijs gevonden..;) maar het is eigenlijk allemaal aan jou. Jij hebt de gene die de laptop gaat gebruiken.. Dus mijn vraag is heb je ook de extra's nodig zoals

DVD rw
etc.

Je hebt wel een scherpe prijs gevonden..;) maar het is eigenlijk allemaal aan jou. Jij hebt de gene die de laptop gaat gebruiken.. Dus mijn vraag is heb je ook de extra's nodig zoals

DVD rw
etc.

DVD RW heb ik idd wel nodig, ik zag op een andere site dat universiteiten ook aanbiedingen doen.... nu zit ik ook op een universiteit maar weet daar eigenlijk niks van.

Hij moet eigenlijk ook niet te zwaar zijn en wel een goede batterij hebben. Ik zal hem veel meenemen naar groningen en dan ook in de trein en dergelijke wel gaan gebruiken

Intel® Core™2 Duo Processor T5550 (1,83 GHz, 667 MHz FSB, 2 MB L2-cache)
Legitieme Windows Vista™ Home Premium - Nederlands
1 jaar basisgarantie
2,0 megapixel webcamera
Jet Black met matte afwerklaag
15,4-inch WXGA-breedbeeldscherm (1.280 x 800) met TrueLife™
3.072 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [1x2048+1x1024]
160 GB (7.200 rpm) harde schijf met Free Fall-sensor
8x DVD+/-RW optisch station, met software
6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 W/h)
Accessoires
Geen draagtas
Dell™ Wireless 355 Bluetooth 2.0-module (tot 3 Mbps) met Enhanced Data rate - Eur
Intel® Wireless-N-minikaart van de volgende generatie
Microsoft® Works 9.0 - Nederlands
Services & Software
Geen Accidental Damage-support
Geen beveiliging/antivirusbeveiliging - Nederlands
Bevat ook
Geïntegreerde Intel® Graphic Media Accelerator X3100
N0552509
Inspiron-bestelling - Nederland
Nederlandse documentatie met Europese 3-pins stroomkabel
Inspiron 1525 - DVD met hulpbronnen (diagnosemiddelen en drivers)
65 W wisselstroomadapter
Stroomkabel van 1 meter voor Europa
Voor 56,6K/V92 geschikte interne modem & adapter - Nederland
Intern toetsenbord - VS/Internationaal (QWERTY)
1 jaar beperkte garantie - Collect & Return

voor de prijs van 618 Euro Is dit wat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan