Hallo beste mensen,
Ik ben al geruime tijd op zoek naar een nieuwe laptop en heb daarvoor ook al dit forum afgestruind.Maar zie inmiddels door de bomen het bos niet meer
Mijn oog was gevallen op de Acer Aspire 8920G 18 of 16 inch versie maar na het lezen van verschillende verontrustende reacties over slechte afwerking slechte service etc. valt deze voor mij af.
Zouden julie mij kunnen adviseren over een goede laptop.
Hij gaat vooral gebruikt worden voor foto en beeldbewerking zoals Photoshop CS3 en Lightroom verder moet een vectorenprogramma als Adobe Illustrator en vloeiend op kunnen draaien.Verder zou het fijn zijn als er een redelijk spel op gespeeld kan worden.
Specificaties:
Liefst 17" scherm of groter
Processor: 2.0 Ghz of hoger
Intern geheugen:liefst 4GB
en een redelijk goede videokaart
Mijn budget rijkt tot ongeveer 1000 euro
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen of zijn eigen ervaringen kwijt wil.
Gr.dennis
Ik ben al geruime tijd op zoek naar een nieuwe laptop en heb daarvoor ook al dit forum afgestruind.Maar zie inmiddels door de bomen het bos niet meer
Mijn oog was gevallen op de Acer Aspire 8920G 18 of 16 inch versie maar na het lezen van verschillende verontrustende reacties over slechte afwerking slechte service etc. valt deze voor mij af.
Zouden julie mij kunnen adviseren over een goede laptop.
Hij gaat vooral gebruikt worden voor foto en beeldbewerking zoals Photoshop CS3 en Lightroom verder moet een vectorenprogramma als Adobe Illustrator en vloeiend op kunnen draaien.Verder zou het fijn zijn als er een redelijk spel op gespeeld kan worden.
Specificaties:
Liefst 17" scherm of groter
Processor: 2.0 Ghz of hoger
Intern geheugen:liefst 4GB
en een redelijk goede videokaart
Mijn budget rijkt tot ongeveer 1000 euro
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen of zijn eigen ervaringen kwijt wil.
Gr.dennis