Nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is Asus een MUST?

En geef eens wat verdere details, of maak het niet uit:

- Webcam
- Bluetooth
- Schermgrootte
- Harde schijf
- Verplaats je de laptop vaak?
etc...

Ben ondertussen al aan het zoeken.

Laatst bewerkt:
Webcam lijkt me zeker leuk
schermgrote 15,4 inch
graag lange batterij-duur
bluetooth is ook wel fijn maar niet belangrijk
en ik verplaats hem zeker vaak

Webcam lijkt me zeker leuk
schermgrote 15,4 inch
graag lange batterij-duur
bluetooth is ook wel fijn maar niet belangrijk
en ik verplaats hem zeker vaak
Hoe lang precies wil je zonder het lichtnet kunnen werken?
Uiteraard zo lang mogelijk, maar dan valt de prijs ook hoger uit.
Draadloos internet of via een kabel?

Laat die cam dan maar even achterwege, is leuk als hij er toevallig inzit.

15,4 is het scherm dat ik wil hebben, omdat ik er veel mee reis vind ik 17 te groot.

Ik zou het mooi bij Asus houden!

Ik heb tegen de adviezen van anderen ook een Acer Gemstone laptop aangeschaft (ja, stom ik weet het). Ze zijn verleidelijk geprijsd voor wat je er voor krijgt, maar ik ben blij dat ik inmiddels weer een Asus heb. De Acer laptop was meer weg voor reparatie, dan dat ik heb zelf in gebruik heb gehad... Laptop viel bijvoorbeeld gewoon uit na enkele tijd intensief werken. En dat bij een paar weken oude laptop.

Je betaalt iets meer voor een Asus, maar dat zie je ook wel terug in de kwaliteit van de laptops en de service.

Als er na enkele weken problemen zijn gaat het om een fabrieksfout en dat kan even goed bij een asus gebeuren als bij een acer.

Ik heb hier 2 acerlaptops en als nooit tevoren geniet ik van de kwaliteit van dit merk.

Ik ben ok altijd al supertevreden geweest met mijn asus moederbord!

Vraag me wel af welke asus ik moet kopen en waar!

Wat is het versschil bijv. tussen de Atlohn X2 en de Core 2 duo

en de verschillen van core 2 duo T5750 of T5550 of weet ik het allemaal!

Het verschil tussen de T5750 en de T5550 is de kloksnelheid. De T5550 heeft maar een kloksnelheid van 1,83 GHz.

Athlon is van AMD en Core 2 Duo is van intel.

Ga voor die HP of die acer, kwaliteit voor een goede prijs.

Ik zeg niet dat asus slecht is. Ik ben er ook zeer tevreden van. Maar ik zou geen asus nemen als er ook 2 laptops binnen het budget liggen die in prijs/kwaliteit net iets beter zijn.

Elk merk heeft zijn goede en minder goede modellen. Dus zweer niet bij een merk want dan wil je eigenlijk geen kwaliteit. Misschien is er nog een laptop van asus die beter is dan die da je daar liet zien?

Hangt af van serie tot serie. Ik denk dat een core 2 duo beter presteert dan een vergelijkbare Athlon X2.
Het is niet zo dat intel over het algemeen beter is dan amd.

Voor een athlon XP of turion in vergelijking met een intel pentium 4 of celeron geldt net het tegenovergestelde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan