Nieuwe Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koen Verbeek

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2008
Berichten
38
Zoals de titel al zegt wil ik graag een nieuwe laptop aanschaffen. Om maar meteen straight to the point te komen, dit zijn mijn eisen voor me nieuwe laptop:

- dual-core processor met minimale kloksnelheid van 1.8
- minimaal 3 GB RAM
- minimaal 15,4" wide screen
- minimaal 250 GB HDD
- Wireless LAN
- LAN
- goede videokaart
- bluetooth
- zwart/zilver design (geen wit ofzo:shocked:)
- mag maximaal €900-950 kosten

Natuurlijk heb ik zelf ook al wat resource gedaan en kwam ik op de volgende 2 modellen:

1. Acer Aspire 6920G-6A4G25MN
l_00258949.jpg


Ik heb alleen op internet 2 versies gevonden namelijk de 6920G- 6A4G25MN en de 6920G-604G25MN. Kan iemand mij hier iets over vertellen?? Misschien is de ene de nieuwere versie ofzo??? En ik hoorde dat veel mensen problemen hebben met de hardware van Acer omdat het een goedkoop merk is??? Graag zou ik wat informatie hierover van jullie verkrijgen.

2. HP Pavilion DV9870ED
7105978A.gif

Deze heeft alleen wat mindere specs en een enorm scherm... Maar is aan de andere kant wel een betrouwbaar merk, waar weinig problemen met de hardware bekend zijn. En is goedkoper.:)

Misschien hebben jullie nog wat opties voor mijn nieuwe laptop. Ik hoor het heel graag,

Alvast Bedankt:thumb:
Met Vriendelijke Groet,

Koen Verbeek
 
Jouw vraag komt hier idd dagelijks voorbij. Kijk maar eens in de index van dit onderwerp en doe er je voordeel mee. Op de eerste pagina alleen al 5 titels met de zelfde vraag: welke laptop? Daar lees je ook alles over Acer e.d.
 
Die acer en hp zien er goed uit.

Ikzelf zou ook volgende goedkopere alternatieven overwegen, ze zijn uiteraard iets minder maar voldoen nog steeds aan jou eisen:

Asus F7SE-7S059C
HP Pavilion Dv6825ed
HP Pavilion dv6830

Iets minder maar het is maar om je een idee te geven.

Voor zover ik kan zien zijn die twee acers identiek, ze hebben alleen een verschillende processor. De ene, die met de A heeft een T5750 2 GHz en die met de 0 heeft een T7500 2.2 GHz

Problemen zijn relatief.
Het heeft vaak te maken met pech hebben. Zeker als je spreekt over acer en hp (bekende merken).
De zogenaamde problemen met het goedkope merk acer is flink overdreven. Ik heb de afgelopen jaren om eerlijk te zijn al meer problemen gehad met HP dan met acer. Maar dat houd mij niet tegen om ooit nog eens een hp of acer te nemen.
Omdat ik weet dat het draait rond pech hebben. En dat kan met elk merk voorkomen.

Succes,
;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan