nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

666joe666

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2005
bij deze ben ik op zoek naar een nieuwe laptop nu heb ik 2 laptops op het oog maar kan niet direkt kiezen.

hierbij twijfel ik aan de proccesor de ene is met een Intel Pentium Dual Core T4300 en de andere met de T4400 is dit een groot verschil want in totaal schillen ze 100 euro in prijs terwijl de samsung een hdmi poort heeft en de acer niet waar ik tog wel wat belang aan hegt het gaat over de volgende 2 moddelen http://webstore.summertronics.be/product/view/pid/10000010 (samsung) en de duurdere http://webstore.summertronics.be/product/view/pid/10000065

alvast bedankt

Kijk eens op een paar "Expert Sites" voor wat reviews...
Op de sites waar ik even langs liep scoorde de Samsung 5 sterren... (max=5), de Acer 3...

Goedenavond,

Ik geloof dat ik geen van beiden zou nemen en zeker de Acer niet. ik denk dat je met deze wat beter af mee bent wat nieuwer processor en betere videokaart en als laatst een veel beter merk en ongeveer voor het zelfde geld.

Denk inderdaad ook dat je voor dat geld wat beters kan krijgen dan die twee laptops. Wat me verder nog op viel is het toetsenbord, beide hebben een azerty toetsenbord, dat is standaard in Frankrijk, in Nederland heeft een normaal toetsenbord een qwerty-indeling. Kan irritatie opwekken als je het verkeerde toetsenbord hebt.

dit is zoenzo met een azerty toetsenbord maar met vind ik voor die prijs ook een pakket met printer en draagtas .
waar zou ik dan voor hetzelfde geld dan een pc kunne vinde voor die prijs met 4 gb ram 320 gig hd hdmi aansluiting en goede processor?

De Tosh is dan de beste keuze... (gezien het budget...)
Met LED scherm...

En die VandenBorre is maar € 23 duurder dan de goedkoopste Nederlandse aanbieder... maar die'n Hollander heeft natuurlijk geen AZERTY totsenbord.....

De Asus van "Modag" is weliswaar nog beter (i3 core) maar die hakt er financieel nog dieper in...

bedankt voor de reactie ik ga eerst nog eens wat reacties afwachten en dan toch overwegen om de toshiba te kopen .
Ik ken wel wat van pc's maar eigenlijk niet van type proccesoren. Is dit een goed processor dat in die toshiba zit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan