Nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

agl3t

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2011
Hallo,

Ik wil graag een nieuwe laptop gaan kopen, maar ik weet niet welke. Ik wil hem gebruiken voor gamen, school en mis wat design programma's. Hij moet:
-snel zijn
-videokaart moet ook wel aardig zijn, wil gamen
-4gb ram is denk ik wel genoeg
-niet te duur (budget eigenlijk niet hoger dan 800)

Ik zag de alienware mx11, die is nu 649 (leuke prijs) maar ik weet niet of die wel beetje goed is behalve videokaart. Hij heeft helaas geen i-core processor.

Hebben jullie nog suggesties? hij moet ook wel ff een paar jaar meegaan dus het liefst wel een goede.

Alvast bedankt,

Stefan

Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Ik heb je vraag verplaatst van hardware/upgraden ---->hardware Laptop (aankoop).

Succes met je vraag.

Mvg,
Frank Wannet
Sectiemoderator Hardware

Laatst bewerkt:
Hoi,

11inch bewuste keuze? en zou hier eens kijken komen er genoeg voorbij.

Beste laptop (in prijsklasse)

Hallo,

Ik ben van plan een nieuwe laptop kopen, maar ik ben er nog niet uit welke.
Misschien kunnen jullie mij helpen?!
Ik twijfel tussen:
HP Pavilion g6-1060ed
HP Pavilion g7-1120sd
Dell XPS 17
MEDION® AKOYA® P6631

Ik wil het gebruiken voor school en beetje gamen, niet de zwaarste maar bijv. minecraft of sims ofzo. Verder moet hij snel zijn en zou fijn zijn als hij een tijdje zonder stroom kan overleven. Mocht iemand nog andere laptopts in die prijscategorie hebben die beter zijn hoor ik het graag (max is 650 misschien 700 als het echt veel beter is)

Alvast bedankt,

Stefan

Hoi...

Je nieuwe vraag maar hierbij gezet.Hier zijn ook leden geweest die jou wilden helpen(modag&gast0225)en dan reageer je zelf niet meer.Maar dan wel nieuw topic openen?
Gaat prima hier..;).

Welke videokaart kopen?

Hallo,

Ik ben van plan om een nieuwe laptop te kopen, en deze ook een beetje te gebruiken voor gamen. Daarvoor is een goede grafische kaart nodig, maar ik weet niet welke de beste is :S
-Intel HD Graphics 3000
-NVIDIA GeForce GTS 360M (1024mb)
-NVIDIA GeForce GT 540M (1024mb) + Intel HD Graphics 3000 (ja zit er allebei in voor energie besparing ofzo)
-Intel HD Graphics (1,66gb)

Ik gok zelf op de NVIDIA, maar welke weet ik dan niet. Mocht iemand nog een laptop weten die niet duurder/een fractie duurder dan 700 euro met een beter videokaart hoor ik het graag.

Alvast bedankt voor het antwoorden,

Stefan

ik zou gaan voor deze:
-NVIDIA GeForce GT 540M (1024mb) + Intel HD Graphics 3000 (ja zit er allebei in voor energie besparing ofzo)

ps. Laptops zijn niet gemaakt voor gamen, dus verwacht niet dat je bijv. crysis/GTA4 op zijn hoogst kan spelen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan