Nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

googlemuscle

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2013
Berichten
199
Hoi allemaal,

Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop. Aangezien mijn kennis qua hardware niet zo heel ver gaat maak ik deze topic maar aan:p
Ik zal 'm gebruiken voor school maar ook voor games die ik toch wel met een normale fps kan spelen op high.
Mijn budget is +-1000 euro en het moet Windows als OS hebben.

Zelf had ik deze gezien op tweakers (http://tweakers.net/pricewatch/465277/asus-rog-gl552vw-cn108t.html).
Zal deze geschikt zijn om de nieuwere games met een normale fps op high te spelen?

Of als jullie zelf suggesties hebben, hoor ik 't graag:)
 
Laatst bewerkt:
Prima machine waar jij heel gelukkig mee zal zijn. 't ding heeft slechts 1 zwak punt en dat is de hdd die slechts een 5400 RPM hdd betreft. Da's anno 2015 een beetje 'not done'. Elke zichzelf respecterende laptopbouwer stopt vandaag de dag (bij een machine die meer dan een honderd of zeven a acht kost) minimaal een 128 GB SSD (naast een conventionele 5400 of 7200 RPM hdd) in zijn behuizing en als dat budgettair niet kan, dan minimaal toch een hdd van 7200 RPM. Ik begrijp dan ook niet echt waarom een machine met overige vrij goede specs, 'slechts' een 5400 RPM schijf aan boord heeft gekregen.
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig maakt voor het gamen, op het inladen van de spellen/levels zelf na, de harde schijf weinig uit. Eventueel kan je later alsnog een SSD erin zetten uiteraard ;)
 
Daar krijg ik idd. wel beelden bij, maar de dagelijkse (school) opstart(en) van Windows en applicaties zal significant trager verlopen dan met een SSD en dat vind ik anno 2015 (bijna 2016) niet meer van deze tijd voor een machine in deze prijsklasse. Persoonlijk zou ik een soortgelijke machine aanbevelen maar dan mét een SSD'tje van zo'n 128 gig of zo. Ik denk dat als er even creatief gezocht gaat worden, een vergelijkbare machine te vinden is, maar dan met een SSd'tje. Zoals ik in mijn vorge bericht al aangaf, is er helemaal niks mis met de overige specs, sterker nog, die zijn best wel 'sterk'.
 
Laatst bewerkt:
Oke, bedankt voor de reacties!

Ik zal is kijken naar een laptop met een betere hdd of ssd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan