Nieuwe lay-out

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet of het aan mij ligt... Maar ik vind hem juist niet fel...
Wat had jij in gedachte? Welke kleuren zou ik kunnen vervangen door andere? Ik heb al wat geprobeerd, maar ik kreeg geen mooier resultaat.

JPeetje zei:
I... maar hij's echt ontzettend fel op de ogen. Maak 't iets kalmer, iets rustiger, iets fijner om naar te kijken :)

haha mooi is dat...
ligt dat aan de site of aan iemands ogen...?
ik vind m dus juist fris en de kleuren in balans, waardoor niet storend.
lijkt me dat ts maar moet doen wat ie zelf mooi vindt...!

en verder voor wat betreft de letters; zie dat je ook op die andere site in je handtekening hetzelfde doet: sprekende kleuren, veel vlakken en weinig aandacht voor tekstopmaak. en misschien daar verder nog iets "anders" doen? misschien wat bewegende dingen, geluid?
ik heb er geen verstand van of dat moeilijk is... dus zeg ook maar wat...

en ik ga nu met vakantie. kijk wel eens als ik terug ben. doei, suc6.

Je zegt iets doen aan de tekst opmaak, maar wat? Ik zou echt niet weten wat ik er aan moet veranderen...
Bewegende dingen.. Dan wordt de laadtijd wel langer, misschien is het een idee om de header in flash te maken, maar dat komt later wel.
En geluid vind niet iedereen fijn. Als ik op een site kom met geluid zet ik het meestal meteen uit.

P.S. Fijne vakantie!

Ja, ik heb per ongeluk een bestand overschreven dat door PHP op elke pagina werd geïnclude. Ik ben bezig het bestand opnieuw te schrijven.

Kleurenfestijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niks mis mee met de pagina maar om dan toch iedereen tevreden te stellen zou ik het zo doen:

laat ze zelf maar kiezen welke kleuren ze willen! ;) voeg een HTML code toe die de gebruikers laat kiezen (meteen dat ook weer opgelost :P ).

Maar eerlijk, voor mij hoeft het niet.

Nou... misschien ga ik dat nog wel een keer doen, bedankt!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan