Nieuwe layout

Status
Niet open voor verdere reacties.

JPeetje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 nov 2002
Heuj :),

Ik heb m'n artistieke kant ook eens laten gaan en ik wil graag jullie mening over 't resultaat :)
Kep ook m'n best gedaan op 't HTML / CSS, dus commentaar daarover is ook welkom :)

Een linkje naar 't nieuwe design: *klik* (tis maar 1 pagina, navigatie bevat geen echte links ofzo)

Alvast bedankt :)

Netjes! :thumb:

Ziet er eigenwijs uit als ik het zo mag noemen. :D

eej ziet er cool uit:thumb:

ff vraaagje met welk tekenprogramma heb je de layout gemaakt?

Eey,

Echt mooi man! Ik wil ook PHP e.d. gaan leren...

Maar 1 ding wat ik altijd vaag vind... Hoe ken je nou van een ontwerp (bijv. in Photoshop) een echte webpagina maken? Ik hoor ook vaak mensen van 'Ja, dat heb ik in Photoshop gemaakt', maar dat vat ik niet echt.

Sorry voor de off-topic :rolleyes:

Maarja, Ziet er in ieder geval zeer goed uit! Blijft de shoutbox er wel in, of gaat hij pleite?

Geplaatst door Muurhond
Netjes! :thumb:
Thanx !
Ziet er eigenwijs uit als ik het zo mag noemen. :D
Ja joh, leef je uit :p
Geplaatst door SpongeBob
eej ziet er cool uit:thumb:

ff vraaagje met welk tekenprogramma heb je de layout gemaakt?
Thanx ! Photoshop 7.0.
Geplaatst door T._de_vries
Eey,

Echt mooi man!
Thanx !
Ik wil ook PHP e.d. gaan leren...
Iets dat totaal niet met dit topic te maken heeft, magoed :rolleyes:
Maar 1 ding wat ik altijd vaag vind... Hoe ken je nou van een ontwerp (bijv. in Photoshop) een echte webpagina maken? Ik hoor ook vaak mensen van 'Ja, dat heb ik in Photoshop gemaakt', maar dat vat ik niet echt.
Je maakt de layout in Photoshop, als de layout af is kijk je hoe je de layout optimaal in HTML om kan zetten, dus zo klein mogelijke plaatjes enzo, vervolgens exporteer je stukje voor stukje :)
Maarja, Ziet er in ieder geval zeer goed uit! Blijft de shoutbox er wel in, of gaat hij pleite?
Thanx again ;) Nee die blijft, deze pagina is puur ff om de nieuwe layout te tonen :)

Kep overigens net de oranje header strakker gemaakt, enkele mensen vonden die 'klodder', zoals 't genoemd werd :p, niet bij de rest van 't design passen :)

Geplaatst door T._de_vries
Ja ook nog beter! :D
Ok dan :D

Er is nu trouwens een beetje inhoud bij gekomen :)
Als er nog meer mensen zijn die een reactie willen geven, kom maar op ;)

't Design staat nog steeds hier :)

Ziet er proffesioneel uit top :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan