Nieuwe layout

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou op de Home page nog wat neer zetten
er staan alleen nog maar 2 zinnen :P

De site is nog niet voor iedereen beschikbaar dus om de teksten maak ik mij niet druk. Dat betekent ook dat die pagina's van de helpdesk enzo nog niet beschikbaar zijn. Ik kan ook niet alles tegelijk :)

Trouwens: koekjeshond.nl is mijn dev omgeving. De echte site heb ik al aangevraagd dus die zal maandag al geregistreerd zijn :thumb:

En dan gaan we volgende week 'echt' van start! :D

Nieuwe updates:

• Onderaan de pagina (berekening in ..... seconden)
  • Mail met inloggegevens
  • Wachtwoord vergeten

Laatst bewerkt:
Ik kreeg zo net een raar screentje een time out ofzo
was na 12 seconden ofzo ook alweer weg maar ik dacht mischien ligt het aan je host maar nee dus..

Jij hebt het over koekjeshond.nl/new maar wij hebben het over koekjeshond.nl

Die overigens (over het algemeen) wel valideert. Alleen de pagina's voorbij de login heb ik nog niet aan gewerkt :rolleyes:

Nieuwe versie is online! Nu kun je meningen toevoegen en verwijderen. Ik vraag bij deze dus ook om daar wat mee te testen. Ik heb het gevoel dat ik een foutje heb gemaakt maar ik kan het nergens vinden!

Alvast bedankt :thumb:

Nieuwe functies zijn gewoon niet meer op te noemen maar de smilie's werken wel!!
Gebruik een van de onderstaande smilie's in de mening. Verder kun je nu ook de mening wijzigen en heb ik een heel erg grote fout eruit gehaald :D
Code:
:) ;) :p (h) (l)

EDIT: de domeinnaam is geregistreerd!
w w w . m i j n - h o m e p a g e . c o m is het adres! (zonder spatie's natuurlijk!)

EDIT: alle accounts zijn verwijderd en gereset. Vanaf nu is de site in beta fase. Dat betekent dat alles af is!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan