nieuwe lcd tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

aceraspirefan

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
Hier een goeie referentie van de Philips:

http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/philips/32pfl7404h/reviews/330420/

Echter: lcd-tv's zijn erg gevoelig voor een goed signaal.
Er zijn veel klachten van mensen die digitenne hebben in combi met een lcd- of led- tv.
Ik zou daar als ik jou was nog maar eens ernstig over denken om teleurstellingen te voorkomen.
en als ik tussen de philips en deze: http://www.plasma-discounter.nl/lcd-tv/samsung-lcd-tv/samsung-le32b650-art-112219.htm welke zou dan het beste zijn ik denk zelf de samsung en voor een slaapkamer formaat is 81cm toch wel groot?

Joh ... 'k zou het niet weten.
Heb ook niet zoveel zin om dat allemaal uit te pluizen.
Bezoek eens een aantal tv-zaken en laat je adviseren zou ik zeggen.
En of een groot beeldscherm te groot is voor je slaapkamer, hoe kan ik dat nou weten.
Dat hangt af van hoe groot je slaapkamer is en de afstand van het hoofdeind van je bed tot de plek waar de tv staat .....

Ik weet trouwens niet of je nickname 'Aceraspirefan' bewust gekozen is, maar wellicht heb je het programma Radar (vanaf plm 14:20 minuten) van gisteravond gezien ......
Acer is één van de meest reparatiegevoelige laptopmerken en de service is bar slecht .....

Laatst bewerkt:
Joh ... 'k zou het niet weten.
Heb ook niet zoveel zin om dat allemaal uit te pluizen.
Bezoek eens een aantal tv-zaken en laat je adviseren zou ik zeggen.
En of een groot beeldscherm te groot is voor je slaapkamer, hoe kan ik dat nou weten.
Dat hangt af van hoe groot je slaapkamer is en de afstand van het hoofdeind van je bed tot de plek waar de tv staat .....

Ik weet trouwens niet of je nickname 'Aceraspirefan' bewust gekozen is, maar wellicht heb je het programma Radar (vanaf plm 14:20 minuten) van gisteravond gezien ......
Acer is één van de meest reparatiegevoelige laptopmerken en de service is bar slecht .....

Iemand nog een reactie en de naam dat komt omdat ik een aceraspire wou kopen sterker nog ik heb hem zelfs gekocht waar ik spijt had maar toen had ik een paar vraagjes over de laptop terwijl ik nog niet een acount had waardoor ik een naam moes bedenken maar mijn laptop os ook al terug geweest voor reparatie de laptop heeft nog steeds genoeg kuren maar goed volgende keer maar een Dell, Asus of een HP ofzo maar nogmaals ik hen er spijt van maar in de winkel zijden ze dat het een super laptopb was maar daar denk ik eerlijk gezegd nu wel anders over maar goed ik heb de laptop nu eenmaal gekocht .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan