Ik heb nu een jaar een macbook pro i7 2ghz 4 gb intern geheugen.
Ik heb er diverse software op geinstalleerd en ik gebruik hem voornamelijk voor muziek programma's (traktor e.d.)
Nu hoor ik erg vaak als ik aan het mixen ben met mijn software en midicontroler audio dropout of kraak geluidjes
Ik heb alles geprobeerd (latency settings) . Het is niet continu maar zo nu en dan .
Wat mij was opgevallen was dat toen ik aan het mixen was en de mail opende er een spinning wheel kwam
De muziek begon gelijk met stotteren.
Ik heb heb de laatste tijd erg vaak dat hij moet nadenken.
Best jammer want toen ik hem kocht was hij rete snel.
Wat moet ik doen om hem weer snel te maken? Of misschien schoon te maken?
Ik heb mackeeper geinstalleerd maar k weet niet of deze wel zo goed is voor me muzieksoftware.
Ik heb er diverse software op geinstalleerd en ik gebruik hem voornamelijk voor muziek programma's (traktor e.d.)
Nu hoor ik erg vaak als ik aan het mixen ben met mijn software en midicontroler audio dropout of kraak geluidjes
Ik heb alles geprobeerd (latency settings) . Het is niet continu maar zo nu en dan .
Wat mij was opgevallen was dat toen ik aan het mixen was en de mail opende er een spinning wheel kwam
De muziek begon gelijk met stotteren.
Ik heb heb de laatste tijd erg vaak dat hij moet nadenken.
Best jammer want toen ik hem kocht was hij rete snel.
Wat moet ik doen om hem weer snel te maken? Of misschien schoon te maken?
Ik heb mackeeper geinstalleerd maar k weet niet of deze wel zo goed is voor me muzieksoftware.