Ik haalde vanavond mijn e-mail binnen via OE 6 en zag dat ik 6 nieuwe berichten had. Toen ik de eerste wilde openen, bleef mijn pc hangen. Eigenlijk niet bij het openen, want mijn muis bleef na het binnenhalen van de mail onderin het scherm hangen. Ook het toetsenbord reageerde niet meer, dus via de reset knop mijn pc opnieuw opgestart. Toen ik OE weer opende, waren alle nieuwe mails verdwenen. De mails die ik gisteren ontvangen had (of die al maanden in mijn inbox staan) waren er nog wel, zowel gelezen als ongelezen berichten.
Heeft iemand enig idee hoe ik deze berichten opnieuw binnen zou kunnen halen? Ik heb het al via netmail geprobeerd maar daar staan ze niet meer.
Hoop dat iemand raad weet, want ik weet nog maar 3 afzenders van de 6 en van 1 van die 3 heb ik nog geen e-mailadres, die kreeg ik juist met het nieuwe mailtje.
Heeft iemand enig idee hoe ik deze berichten opnieuw binnen zou kunnen halen? Ik heb het al via netmail geprobeerd maar daar staan ze niet meer.
Hoop dat iemand raad weet, want ik weet nog maar 3 afzenders van de 6 en van 1 van die 3 heb ik nog geen e-mailadres, die kreeg ik juist met het nieuwe mailtje.