ik zoek een script dat van uit excel een aantal lege mappen kan aanmaken op een schijf.
besturingssysteem windows xp.
in totaal heb ik 1700 nummers in excel staan die ik moet overzetten naar een schijf waar dan later weer gegevens in worden geplaatst.
om nu iedere map appart aan te maken lijkt mij onzin aangezien ik dit 4 keer per jaar moet gaan doen. vraag ik mij af of er een script is dat van uit excel (opbouw gewoon 1 kolom) lege mappen kan aanmaken op een schijf.
denk dat iets dergelijks via de comand moet kunnen maar kon het op google nergens vinden.
vast de verkeerde zoektermen gebruikt
wie kan mij helpen
besturingssysteem windows xp.
in totaal heb ik 1700 nummers in excel staan die ik moet overzetten naar een schijf waar dan later weer gegevens in worden geplaatst.
om nu iedere map appart aan te maken lijkt mij onzin aangezien ik dit 4 keer per jaar moet gaan doen. vraag ik mij af of er een script is dat van uit excel (opbouw gewoon 1 kolom) lege mappen kan aanmaken op een schijf.
denk dat iets dergelijks via de comand moet kunnen maar kon het op google nergens vinden.
vast de verkeerde zoektermen gebruikt

wie kan mij helpen