nieuwe mobiel

• Onderwerp starter Onderwerp starter marg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

marg

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2004
ik krijg een andere mobiel op mijn oude heb ik een leuke foto als beeldscherm
nou is mijn vraag maakt het nu nog uit of ik de contacte die ook op sim kaart staan op de telefoon zetten.
want als ik ik het op sim zet krijg ik die foto niet heeft dat met elkaar te maken?
ik hoop dat jullie het me kunnen uit leggen
bedankt marg

De foto zal in het geheugen van het toestel zelf staan of eventueel op een geheugenkaart die er in zit.
Misschien kun je het oude toestel aansluiten op de pc, de foto er af halen, nieuwe toestel op de pc aansluiten en de foto daar weer op zetten en instellen als wallpaper.

bedankt voor je tip maar ik heb geen geheugen kaart en ik zou niet weten wat voor een kabeltje ik moet gebruiken
het enge waar ik een kabeltje kan aan sluiten is van de op lader
maar ik heb het vaker gedaan en toen kwam de foto gewoon op de andere mobiel
zo het uit maken of ik de contacten op de sim zet of op de telefoon het is maar een idee
marg

Contacten zegt het al, dat zijn normaal gesproken alleen de telefoonnummer+namen. Wat voor telefoon heb je? Kun je deze niet aansluiten met een mini-usb kabel? Of heeft je oude telefoon Bluetooth? Kun je bestanden overzenden als je tijdelijk een andere sim in het nieuwe toestel plaatst.

Laatst bewerkt:
ik heb geprobeert de foto te verzenden maar dan komt er te staan het volgende
bericht grootte overscheden kan iemand mij uit leggen wat ik moet doen om hem toch terzenden
bedankt marg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan