nieuwe mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

jandev

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2011
hoi,
ik wil graag een nieuwe mobiel halen maar ik kan maar niet kiezen.
Hier een paar dingen die ik er graag bij wil hebben (*= dingen die erbij moeten, dingen zonder * wil ik wel graag maar hoeft niet perse)
* niet duurder zijn dan 175 euro.
met wifi
* met touchcreen
met qwert
* met bluetooth camera enz. enz.

hopelijk vinden jullie een geschikte mobiel voor mij,
met vriendelijke groet. jandev:cool::cool::thumb::thumb::D:D:D:d

HTC????

Vraagje, kan je dit niet gewoon zelf zoeken? Bij Media Markt, of The Phone House ofzo?

HTC????

Vraagje, kan je dit niet gewoon zelf zoeken? Bij Media Markt, of The Phone House ofzo?

Inderdaad, vind ik ook niet echt een vraag voor hier op helpmij.:confused:
Evt. kun je kijken bij gsm.nl
die heeft wel eens wat mooie acties.

@ rojod en jochem,

Misschien probeert hij er achter te komen welk merken type mobiel goed bevallen voor dat geld maar inderdaad hij zou met een aantal types kunnen komen.

samsung galaxy gio

de samsung galaxy gio is ook een goedemobiel voor 130,- euro als je mischien wat geld wil besparen

HTC????

Inderdaad, vind ik ook niet echt een vraag voor hier op helpmij.:confused:
Evt. kun je kijken bij gsm.nl
die heeft wel eens wat mooie acties.
Waarom hebben we deze sectie dan?
Waarom vragen mensen meningen over laptops? Moeten die ook maar zelf op Google gaan kijken?

Kortom dit soort opmerkingen zijn niet van toepassing.;)

Waarom hebben we deze sectie dan?
Waarom vragen mensen meningen over laptops? Moeten die ook maar zelf op Google gaan kijken?

Kortom dit soort opmerkingen zijn niet van toepassing.;)
Tja.. daar heb je dan ook wel weer gelijk in.
@jandev Zoals ik al eerder meldde, even kijken bij GSM.nl die hebben vaak wel een heleboel mooie toestellen. Ook met alle specificaties er bij.
Suc6 :thumb:

Laatst bewerkt:
http://www.phoneshop.nl/

Veel goedkoper dan mediamarkt etc etc, dus kun je misschien een duurder toestel uitkiezen.
Zelf samsung galaxy mini gehad toen mijn galaxy s gerepareerd moest worden, toestel werkt super!! Alleen vergeleken met mijn galaxy s wat traag en slechter beeld. Maar als je de creme de la creme niet gewend bent, dan is dit een goede telefoon. En anders idd de GIO...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan