Nieuwe monitor geeft alleen maar problemen!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjen888

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2005
Goedendag,

Ik had weer us een probleempje natuurlijk en heb ik jullie maar weer eens opgezocht.
Ik heb vandaag een nieuw tft scherm gekocht, eenmaal toen hij aangesloten was begon de pc vreemd te doen.

In windows xp: hij start wel op maar op een gegeven moment blijft het beeld hangen en moet ik resetten totdat hetzelfde probleem weer voorkomt. ook heb ik 1 keer een blauw scherm gehad met de melding dat het aan de nvidia driver ligt.

In windows vista: Ik kan wel gewoon in vista werken maar als ik de pc even met rust laat dan gaat het scherm uit en recoverd hij zichzelf door te zeggen ''display driver has been succesfully recovered''.

het gaat trouwens om een LG flatron L1919S .

Ik heb er ook een toetsenbord en muis bij gekocht.

helpmij:p

met vriendelijke groet,

Arjen Schreur

Er zat toch wel een schijfje bij die luxe chique monitor om je videokaart even te vertellen met welke monitor hij nu te doen kreeg?

Doe even een "downgrade": oude toetsenbord en muis terug... Eerst de monitor aansluiten, kijken of het werkt, gaat dat goed, dan pas de andere toeters en bellen.... nu heb je een "vergelijking met twee variabelen" en die kon Einstein zelfs niet oplossen.......

FF je oude monitor terug plaatsen en dan de monitor eigenschappen instellen op standaard vga scherm. Dan opnieuw opstarten met nieuwe scherm eraan en eventueel met de eigenshappen de juiste monitor toekennen.

Ik heb op windows xp mn monitor al laten toekennen aan mn videokaart en dat hielp niks maar zal wel even dat andere proberen.

alvast bedankt

Dankjewel Quatsch,

dat was het probleem ik post wel weer us een berichtje als er weer problemen zijn

heel hartelijk bedankt

Arjen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan