Ik dacht dat mijn muis stuk was (reageerde niet met verschillende nieuwe batterijen) en heb hem weggegooid. Mijn nieuwe draadloze microsoft muis werkt echter heel slecht, heel schokkerig. Als ik in dat rode lichtje blaas of de muis schud, doet hij het weer een minuut, maar dan begint het weer. Als ik bij mijn configuratiescherm kijk bij muis, staan er 2, maar het usb-stukje van de oude muis zit niet meer in mijn pc. (lag dus niet aan de batterijen). de info bij beide muizen is identiek en zoeken naar updates van besturingsoftware levert niets op.
Zelf zat ik te denken om maar weer een nieuwe te kopen (ik twijfelde al tussen deze en de logitech die jaren goed gewerkt heeft, maar deze was 5 euro goedkoper en ik dacht een beter merk), maar misschien weet iemand een goedkopere manier?
Zelf zat ik te denken om maar weer een nieuwe te kopen (ik twijfelde al tussen deze en de logitech die jaren goed gewerkt heeft, maar deze was 5 euro goedkoper en ik dacht een beter merk), maar misschien weet iemand een goedkopere manier?