nieuwe multimedialaptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

siemenjan

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
heey menuh,

zoals al in de titel staat, zoek ik een laptop voor een maat voor mij.. Hij slaagt alst goed is voor havo en heeft een laptop nodig voor de hogere school.

Ik raadde hem aan niet een te groot scherm te nemen, maar hij stelt nogal wat eisen ;)
Hij wil:
Blu-ray lezer erop
Tussen de 15 en 17 inch
Een videokaart die wel een beetje games kan afspelen (zoals battlefield 2 en counter strike source)
nummeriek toetsenbord

Nou het lijken niet veel eisen, maar het budget ligt ook niet heel erg hoog. Meneer heeft er 750 euro voor over. Iets minder of iets meer kan wel, maar het moet niet een te grote investering worden :)

Khoop dat iemand van jullie mij verder kan helpen, ik heb o.a. op alternate etc gezocht, maar daar is zo veel aanbod, het moet wel goed zijn :thumb:

M.V.G. Siemen Jan Miedema (en Peter ;))

wat dacht je van deze. alleen scherm is wel wat groter(17,3'') maar het is zo'n beetje de beste die ik kan vinden in deze prijsklasse

Laatst bewerkt:
bedankt voor de reacties! khad de laptop die jij als laatste hebt gevonden zelf ook al wat in mijn hoofd zitten, kdacht alleen dat iemand misschien ook een goed kon vinden voor die prijs. Maar ik verwacht het niet.

bedankt ;)

bedankt voor de reacties! khad de laptop die jij als laatste hebt gevonden zelf ook al wat in mijn hoofd zitten, kdacht alleen dat iemand misschien ook een goed kon vinden voor die prijs. Maar ik verwacht het niet.

bedankt ;)

met blu-ray lezer niet

Ehh, laat ik zonder mijn mening te ventileren het volgende advies geven:
typ in het zoekvak van de Helpmij eens 'Acer' en later ook 'Medion'.
Ontdek het e.e.a. en als je uitgelezen bent, komt dan nog eens met een reactie hier...............

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan