nieuwe natuur site

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tunica

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Ik (senior) heb onlangs een natuur site gemaakt met o.a talloze foto's er op,spreekworden,groene adressen , een forum waain je vragen kunt stellen,wetenswaardigheden en natuurlijk een gastenboek warvan ik het leuk zou vinden als u uw mening over mijn site zou willen noteren.Ik hoor graag van u.Groeten Sjaak.
www.semiarundinaria.nl

Het heeft niets met aanbieden van te verkopen computer spullen. Daarom verplaatst van "Aangeboden --->> Site check".

Staan mooie foto's op de site.:thumb:

Zeker mooie fotos, je moet er alleen nog even echte thumbnails van maken.
nu zijn de fotos in de index nog de orginele foto's en het orginele formaat, dat laad zo af en toe niet lekker (zeker als er veel foto's in de index staan)

site

De verplaatsing van mijn advertientie is prima het was mijn denkfout.Maar wat zijn thumbnails en hoe maak ik zo iets? Kunt u dit maken ook stap voor stap uitleggen aan mij?

Ik vind 't een aardige site met mooie foto's.

Er is één ding op de site waar ik even vreemd naar keek:

als je het fotoalbum opent staat prominent bovenaan "begraafplaatsen".
Nu horen ook deze tuinen bij het "leven" alleen vind ik ze als bezoeker van jouw site bovenin het lijstje niet "fijn".

Laatst bewerkt:
site

Hartelijk dank Pasja,
Ik kan me er iets bij voorstellen maar men is uiteraard vrij om ergens anders op te klikken.Begraafplaatsen hebben een vaak rijke historie/geschiedenis,bijzondere beplanting ,rust en vaak vind men er de graven van prominente figuren.Nogmaals mijn dank

Vergelijk mijn "gevoel" maar met de indruk die je mogelijk zou krijgen als je de site van een automerk bezoekt en je op één van de eerste pagina's bovenaan een lijstje tegenkomt: "defecten en reparatie", dan krijg je daar wellicht een "vreemd" gevoel bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan